Bukefalos 28 år!

*Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Status
Stängd för vidare inlägg.

prinsus_

Trådstartare
Hallåj!
Vi har flyttat 100mil till Umeå för att få se lite snö ibland och slippa se mina föräldrar flera gånger om dagen. Dessutom har vi bytt hästgårdslivet mot livet i lägenhet och lånat ut den sista hästen jag hade. Nu växlar jag mellan att vara mamma och hustru och att gå till jobbet. Lugnt och skönt men inte så kul. Jag skulle vilja lära känna lite folk här och då gärna småbarnsmammor som gillar hästar och var hittar jag dem om inte här på bukes föräldraforum?
Ge er till känna!
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Jag bor tyvärr inte i Umeå, däremot i Lycksele och jag är ganska ofta i Umeå! Jag skulle gärna träffas när jag är där!
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Jag är inte småbarnsmamma, men däremot är jag hästintresserad och Umeå-bo, räcker det?:D
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Jag är hästintresserad småbarnsmamma men har väldigt långt till Umeå tyvärr!
Har du funderat på att skaffa medryttarhäst så att värsta hästbehovet stillas? Jag har inte suttit till häst sen november pga graviditet, så abstinensen är enorm. I sommar minsann, då ska jag leta ny medryttarhäst. :laugh:
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Bor också i umeå,Har en som som på snart 9 år, dock ingen häst just nu.
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Har inte häst för tillfället men bor i Umeå och har en liten pojke på 8 månader :)

Vars i Umeå har du flyttat?
 
Sv: *Suck*, ingen häst och inga kompisar här i Umeå

Jag bor också i Umeå och min son är 2 månader. Jag har häst också. Jag träffas gärna! Jag kommer också söderifrån!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 468
Senast: alazzi
·
Kropp & Själ Någon i samma sits? Någon som varit där? Hur fan slutar man? Vet att man inte kan sluta förrän man verkligen vill. Jag vill ju, men...
2
Svar
39
· Visningar
6 369
Senast: Mela99
·
Relationer Har varit ihop med min kille i snart tio månader. Vi har varit bekanta i ett par år, men vid nåt tillfälle visade han intresse, och jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 781
Senast: sthu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp