Bukefalos 28 år!

Svårfångad häst, hjälp??

Sv: Svårfångad häst, hjälp??

hehe mjo.. det finns väl dagar då vissa av hästarna helst skulle vilja bo i ens innerficka.. *S* Man får ju vara flexibel ;)
 
Sv: Svårfångad häst, hjälp??

Jag tror att varenda Vet. har sagt att min märr ser så snäll ut- vilket hon är.

Ska man behöva vara akademiker för att se sånt:angel:

Det var det som jag fastnade för. Tog henne direkt-nästan osedd i övrigt.
 
Sv: Svårfångad häst, hjälp??

Hehe, jo.. min kärring blir antingen utskrattad för att hon ser ut som en tax.. Hon lixom.. släpper ut saker och ting i hagen. :rofl:

Köpte nog hennes mest för att hon var snäll, men hon är verkligen Fånigt ponnysöt :) Stor mule, stora öron.. och Mittbena i pannluggen. :rofl:

fast hon föredrar "bara vara" andandet framför gosgos.. Hon e lite som jag.. uppskattar inte hångel ;)
 

Liknande trådar

Träning Hej! Jag ska kanske börja kolla på häst snart och tänkte kolla om någon har något bra tips på ridövningar man kan göra för att lära...
Svar
10
· Visningar
1 061
Senast: MiniLi
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: Anna-KarinO
·
Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
970
Senast: Valle
·
Ridning Hej! jag har ett problem med mitt ungsto. Hon har fått för sig att ta tag i bettet, dra ner huvudet och sticka, främst i galoppen...
Svar
13
· Visningar
2 031
Senast: mily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp