Bukefalos 28 år!

Svårfångad häst, hjälp??

Sv: Svårfångad häst, hjälp??

hehe mjo.. det finns väl dagar då vissa av hästarna helst skulle vilja bo i ens innerficka.. *S* Man får ju vara flexibel ;)
 
Sv: Svårfångad häst, hjälp??

Jag tror att varenda Vet. har sagt att min märr ser så snäll ut- vilket hon är.

Ska man behöva vara akademiker för att se sånt:angel:

Det var det som jag fastnade för. Tog henne direkt-nästan osedd i övrigt.
 
Sv: Svårfångad häst, hjälp??

Hehe, jo.. min kärring blir antingen utskrattad för att hon ser ut som en tax.. Hon lixom.. släpper ut saker och ting i hagen. :rofl:

Köpte nog hennes mest för att hon var snäll, men hon är verkligen Fånigt ponnysöt :) Stor mule, stora öron.. och Mittbena i pannluggen. :rofl:

fast hon föredrar "bara vara" andandet framför gosgos.. Hon e lite som jag.. uppskattar inte hångel ;)
 

Liknande trådar

Hästhantering Har mitt sto på lösdrift. Har gått på box nattetid fram tillsnu då de går ute dygnet runt. Sen hon började göra detta så har hon blivit...
Svar
6
· Visningar
759
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 401
Senast: Miiikaela_
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 420
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Precis som rubriken säger har jag en häst som är svår/jobbig att sko. Jag vet varför - en hovslagare har varit dum mot honom en gång -...
2
Svar
29
· Visningar
1 570
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp