Status
Stängd för vidare inlägg.
Pyjamas nummer 2 klar. Miss på höger axel men fått väl ta det som en lärdom :cautious:
20180518_175544.jpg
 
4IMG_7447.jpg

Det var ur bild eller ur fokus som gällde :meh: Gjorde min första FBA i helgen, funkade fint på den högra där tyget är en ganska "mjuk" stretch, den vänstra är hårdare och hade inte lidit av en cm till eller två... Spännande detta! Mönstret är Agnes från Tilly and the Buttons.
 
Jättekul att få se det tyget färdigsytt på ett plagg, har funderat på att köpa men tror faktiskt inte jag har råd, vilket är synd för det var verkligen jättefint!

Det är jättefint IRL men jag håller med om att det är dyrt, dottern fick några JNY tyger i present så jag kunde sy lite nytt jag hade inte köpte det själv.
 
Fick klart det sista på det här settet idag. N-fåll och spets, alla genvägar för att slippa fålla som vanligt :D tror mycket faktiskt sitter i att jag inte längre är överens med symaskin.

IMG_20180521_142547_584.jpg
 
Klantarsle glömde sy knapphål till dragskon på jumpsuiten så jag fick vackert sy för hand. Blev helt okej, hoppas det håller!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ÅÅÅÅÅÅÅ idag skedde ett mirakel, genombrott...kalla det vad ni vill! Melvin har för första gången varit ensam hemma i drygt 1 timme UTAN...
Svar
2
· Visningar
1 136
Senast: escodobe
·
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
971
Senast: Yrja
·
  • Låst
Övr. Barn Jag stjäl ett inlägg från Anna Wahlgrens sida där en person berättar om sitt liv som icke-curlande mamma. Det skulle vara intressant att...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 313
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp