Ta P-spruta på sig själv?

Skulle inte rekommendera att du ger dig den själv i rumpan, men låret är, tekniskt sett, inga problem. Undvik rumpan för att det är opraktiskt att komma åt. Har du hjälp är det annars det minst smärtsamma stället. Partner som kan hjälpa?
Det är inte helt kul att ta sprutor själv, men det är individuellt och du vet inte förrän du testat. Prova!
 
Skulle inte rekommendera att du ger dig den själv i rumpan, men låret är, tekniskt sett, inga problem. Undvik rumpan för att det är opraktiskt att komma åt. Har du hjälp är det annars det minst smärtsamma stället. Partner som kan hjälpa?
Det är inte helt kul att ta sprutor själv, men det är individuellt och du vet inte förrän du testat. Prova!
Tack!
Jag gjorde det, fick lite tips av en vän på telefon och nu är det gjort :D gick hur bra som helst!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Svårt med rubriken! Jag o sambon ska separera, vi bort fortf ihop och är fort mkt nära varandra. Vi ska sälja vår bostadsrätt radhus...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 477
Senast: Squie
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
3 588
Senast: skogaliten
·
Samhälle Ska på ett julbord på Lilla Essingen imorgon. Primusgatan 116. Sitter och kollar hur jag ska ta mig dit. Hade tänkt mig kollektivt med...
Svar
13
· Visningar
1 080
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Det här dyker upp med jämna mellanrum på forumet. Vi är flera som har eller har haft fobier, både vanliga och ovanliga. Så, har du en...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
9 646
Senast: Enya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Resultat på HD-röntgen
  • Katter och spädbarn
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp