Bukefalos 28 år!

Täcke från exlusive

X_tremless

Trådstartare
tänkte beställa ett ländtäcke därifrån, i bävernylon.

Vad tycker ni om sakerna därifrån?
hur lång tid tar det innan man får paketet?

Vill höra alla synpunkter!!
 
Jag har köpt ett vintertäcke därifrån och jag älskar det! Snyggt, perfekt passform på min ponny och inte så himla dyrt. Flera i stallet har köpt täcken därifrån och de är jättenöjda. Servicen är oxå jättebra. Tar kanske ca 10 dgr innan man får paketet.
 
Jag beställde ett ländtäcke i ylle o ett fleecetäcke m hals förra måndagen, och jag fick lappen igår eller i torsdags. Alltså 10-11 dgr om man räknar med helgen.
Har inte hämtat paketet än (eller om brevbäraren har lagt det typ i garaget eller nåt, har inte kollat!)
 
Har köpt en hel del därifrån i vinter och jag är supernöjd, de kommer vara min leverantör framöver.
 
Är supernöjd med mina ländtäcken och ridtäcken. Ulltäcket var väl lite väl tunnt men det är fortfarande helt. Har stallkamrater som har köpt deras utetäcken och de läcker tydligen litegrann.
 
roligt att höra att deras täcken verkar bra, har mina funderingar om att köpa därifrån jag har shettis strl 105 vilket det inte är så lätt att hitta bra täcken åt, antingen för stora i halsen eller tighta gjorda för små små tunna shettisar. vilken passform verkar bra? den med halvhals, bokveck m.m ?
 
Köpte ett ländtäcke från dem på en tävling. Brunt med guldkant. Bävernylon och teddyfoder. Jättefint! Har funkat jättebra!
 
När jag var där sist så hade de dagen innan sålt ett täcke i strl 75 cm, de det finns i ALLA storlekar, av sk halv storlekar som tex 140 cm.

hur deras täcken passar på shettisar har jag ingen aning om..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Är det någon som vet hur lång tid det tar innan man får effekt av lergigan? Läkaren kunde inte svara på det.
2 3
Svar
55
· Visningar
3 796
Senast: Elementary
·
Hemmet Jag har en surdeg (råg) i kylen som matas varje vecka för ett bröd jag regelbundet bakar. Nu behöver jag 350 g surdeg för ett annat bröd...
Svar
11
· Visningar
582
Senast: manda
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 874
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Vi som vet om att vi har bortskämda hästar; HUR bortskämd är din häst? Tanken slog mig nu på morgonen när jag skulle ta ut...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Funderarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp