Täckestillbehör?

pinky

Trådstartare
Vart kan man få tag i lösa delar till täcken, t.ex. T-spännen till gjordarna?

Söker även snygga, hållbara kantband och "passpoalsnören". (Eller vad det kallas för... :D)

Är det bara att hoppa in i närmsta sybehörsaffär och beställa, eller finns det specialbutiker på internet för sånt? (Det vore ju det enklaste, liksom.)
 
Kolla om du kan få beställa via Exklusive i Sjömarken. Jag köper alla mina täcken där och eftersom de syr på beställning borde det gå att få loss tillbehör... :D
www.exklusiv.nu
 
Ja, det kan ju funka, kan ju höra med dem. :)

Är det inga som fixar med täcken själva?? syr på nya gjordar när de gått sönder eller så... :confused:
 
Fråga hos din ridsporthandel.
Om dem är återförsäljare för Globus eller Shires så kan dem lätt beställa åt dig.
På shires finns även täckes lagning mm.
 

Liknande trådar

Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
834
Senast: MiniLi
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har tänkt VÄLDIGT mycket idag. Eller inte bara idag men MEST idag. Men om jag ska börja nånstans så var det med bråket eller hur jag...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 693
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 948
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 724

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp