Bukefalos 28 år!

Tävla i väst?

Sv: Tävla i väst?

om det är hoppning så borde man få ha väst tkr jag. Om man typ ramlar av på ett hinder kan man ju bryta revbenen o sånt ju om man inte har väst på sej... :bump:
 
Sv: Tävla i väst?

Säkerhetsväst får man självklart ha men inte bara det och skjorta utan det måste vara en klubbtröja/jack under eller över.
 
Sv: Tävla i väst?

Men visst får man ha hjälm och säkerhetsväst i Grand Prix i dressyr? har aldrig sett det, men.. :P
 
Sv: Tävla i väst?

För det första så har jag aldrig sagt att jag kommer att dö, för det andra så har jag inte bett om några åsikter om huruvida jag är överkänslig eller inte. Jag frågade om det var tillåtet. Varken mer eller mindre.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 278
Senast: JennyLz
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 416
Senast: LiviaFilippa
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 586
Hästvård En vän ska bli medryttare på en häst som hostar första halva varvet i trav, ca 4-5 gånger. Enligt ägaren slutar hästen med detta när han...
Svar
3
· Visningar
1 002
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp