Tävling 3maj

Sv: Tävling 3maj

Hej, hej!
Jag har tyvärr för tillfället en halt häst så det blir inget för mej. Sen visade det sig att jag jobbar den helgen, så jag kan inte vara funktionär heller.
 
Sv: Tävling 3maj

vad tråkigt :(

min häst är i igångsättning efter skada, så jag ska vara med i SHowmanship D&C och Pleasure& Horsemanship WoT
 
Sv: Tävling 3maj

Jag skall ev dit, om jag hinner få några av hästarna i tävlingsform.
 
Sv: Tävling 3maj

Hur får man tag på proppen till WRZ:s tävling då? Jag är inte medlem där och deras hemsida är ju under uppbyggnad...
 
Sv: Tävling 3maj

Jag har varken fått medlemskort eller någon info, fast jag är medlem i klubben :mad:
 
Sv: Tävling 3maj

Jag har varken fått medlemskort eller någon info, fast jag är medlem i klubben :mad:
i min klubb får vi inga klubbkort öht, har varit lite sura miner när man tävlat på andra klubbar. :crazy: och kvittot förra året hade jag slängt innan tävlingssäsongen började. :D

konstigt att inte proppen kommer ut nångång.. kommer det äns bli någon tävling? man vill ju kunna planera med skola/andra aktiviteter lixom...

de har nog tappat mig på den tävlingen iaf...
 
Sv: Tävling 3maj

Själv ska man till Wtcs tävlingen 3maj..=).. lycka till alla som ska tävla i helgen..=)
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
618
Senast: Ajda
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 497
Senast: settis
·
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
426
Senast: shebeen
·
Tävling Vet att det finns en gammal tråd om detta, men det kan väl vara kul att starta upp en ny😉 Så, vad är det sjukaste/värsta som ni sett...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
15 901
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp