Bukefalos 28 år!

Tävlingar 2006

annoj

Trådstartare
När kommer propositioner för nästa år upp? :confused:
Skulle vara ku allt se när olika tävlingar är! :D
 
Sv: Tävlingar 2006

Instämmer till fullo! Vill också veta vilka tävlingar som kommer gå av stapeln..!!
 
Sv: Tävlingar 2006

Håller åxå med, men dom brukar ju vara ganska sega med sånt.. men i januari borde dom väl börja ploppa upp.. div. är ju på våren så man måste ju kunna planera lite iaf :D Tycker att dom lite större tävlingarna kunde komma redan nu.. :p
 
Sv: Tävlingar 2006

Det dröjer nog inte så länge, arrangörsmötet avklarades för en vecka sedan.
 
Sv: Tävlingar 2006

Tävlingsterminen borde väl komma ut snart, har ju hört att man numer måste söka tävlingarna två år före och med den framförhållningen borde ju även terminen vara klar rätt tidigt.... :angel:
 
Sv: Tävlingar 2006

Men dom på Rf satsar säkert på att redovisa resultaten från sommarens tävlingar först... :angel: och att poänglistor o sån't blir aktuella....

:mad:
 
Sv: Tävlingar 2006

Texaz skrev:
Tävlingsterminen borde väl komma ut snart, har ju hört att man numer måste söka tävlingarna två år före och med den framförhållningen borde ju även terminen vara klar rätt tidigt.... :angel:


SM, YR SM, Lag-SM och internationella ritter måste sökas två år i förväg. Vanliga ritter söker man ett år i förväg.
 
Sv: Tävlingar 2006

Ngn som hört ngt om den nya tävlingsterminen?

// Jennie
 
Sv: Tävlingar 2006

Nu finns det lite info på ridsport-distans-distanskommitten.
Men ännu ingen tävlingstermin.
 
Sv: Tävlingar 2006

Dessa har jag hittat

17 april Bergaritten 40CR 20PP
6 maj Dronninglundrittet, DK, CEI 160km CEI 120km, CEI 80km + nationella klasser
13 maj Tjustritten 50km, 50CR, 20PP
27 maj Senior-SM 140km Göingeritten
24 juni Köpenhamnsrittet, CEI 160km, CEI 120km, CEI 80km + nationella klasser (midsommardag!!!)
1 juli YR-SM 120km Fornbodaritten
8 juli NBM 120km Härjedalsritten
5 aug Lag-SM 80km Rökullaritten
21 aug VM 160km Aachen, DE
2 sept Vrensted, DK. CEI 120km Pre-ride NBM 2007
 
Sv: Tävlingar 2006

22 juli Rimboritten 50 CR. 50 och 80km DM sthlm + Uppland
 
Sv: Tävlingar 2006

Texaz skrev:
Yes!!! Då siktar jag in mig på PP på Berga:banana: :banana: Min debut som distansare:bump: :crazy: :o

Jag med! :D :banana:

Det vill säga om ägaren lånar ut hästen, transporten, bilen och sig själv... :angel:

Vi kanske kan rida ihop, om du inte har en jätteliten häst förstås... :crazy:
 
Sv: Tävlingar 2006

Jippie, vore jättekul!! nej min häst är inte så liten vbl 155cm...:bow: Jag längtar redan! Kanske vi kan få ihop ett jättegäng med debutanter, då kan vi peppa varandra i träningen och förberedelserna också;) .
 

Liknande trådar

Fälttävlan Min dotter är anmäld till sin första fälttävlan med sin ponny. En p70. Vad ska vi tänka på? Jag är inbiten islandshästryttare med noll...
Svar
11
· Visningar
729
Senast: Ajda
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Lady_S
·
  • Artikel
Hästnyheter Varför inte planera vilka tävlingar du vill hålla koll på nästa år nu när 2023 går mot sitt slut? Här får du hjälp med en lista över...
Svar
0
· Visningar
539
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 488
Senast: zarmino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp