Bukefalos 28 år!

Tävlingar 2006

Sv: Tävlingar 2006

Åh, nu blev jag sugen! Vill så jättegärna rida en PP eller kanske CR nästa år, bara jag hittar någon som ligger nära :D
Pappa får agera uppslagsverk, jag vet ju inte var alla ställen ligger som typ Bergaritten och Simlångsritten... :crazy:

*hoppar och studsar inombords av förväntan*
 
Sv: Tävlingar 2006

Om du bor i Jönköping borde du ha nära till Simlångsritten i Simlångsdalen, Karolineritten i Skara, Dackeritten i Växjö och Ekenäsritten som går någonstans i östergötland (kommer inte ihåg var just nu)

Lite tips bara!
 
Sv: Tävlingar 2006

Nu har det kommit ut två proppar på förbundets hemsida, för Berga- och Rimboritten. Undrar om de inte lägger ut terminen förrän propparna är skrivna? Så då kanske det är upp till respektive arrangörsklubb.
 
Sv: Tävlingar 2006

Någon som har koll på följande tävlingar?

Lilla Ölandsritten
Ölandsritten
Hoburgsritten
Tingstädesritten
Ekenäsritten
Lilla Vasaritten
Sörmlandsritten
Ekelundsritten
Mittenritten
Svegritten
Järlåsaritten
 
Sv: Tävlingar 2006

Menar du ridsportförbundets hemsida? Jag hittar inga proppar nånstans..:confused:
 
Sv: Tävlingar 2006

Ekenäsritten är den 12 augusti med pp 20, cr 50, t 50 och är i Östergötland mellan Norrköping och Linköping.
Ingela
 
Sv: Tävlingar 2006

om inte hört fel , så kommer propparna till tävlingarna år 2006
nu på måndag på svenska ridsportsförbundets hemsida, är lika
nyfiken skjälv så mann kan börja planera.
mvh anne
 
Sv: Tävlingar 2006

Jag läste att VM i distans år 2008 ska gå på Malaysia. Hejsan hoppsan packa bikinin och badringen till hästen! :)
 
Sv: Tävlingar 2006

Malaysia?! Finns det möjlighet för något svenskt ekipage att ge sig iväg på en sådan resa? Det måste ju kosta en väldig massa pengar att ta sig dit. Ridsportförbundet sponsrar ju med en del men det kan ju inte räcka....
 
Sv: Tävlingar 2006

Vilken marias ritt? Menar du Järlåsaritten hon hade förra året så går den norr om Uppsala, Järlåsa.

Eller menar du den de ska på i vinter, till Bahrain - en ö utanför Dubai eller något åt det sandiga hållet? ;)
 
Sv: Tävlingar 2006

Tja kostar gör det ju. Men vi vet ju redan nu att den går där så för de som vill vara med är det väl bara att sätta igång och spara... :crazy:
 
Sv: Tävlingar 2006

Enligt distanslistan.com så ska det vara en ritt som heter Marias ritt 29 april 06, det var nog den hon menade...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Varför inte planera vilka tävlingar du vill hålla koll på nästa år nu när 2023 går mot sitt slut? Här får du hjälp med en lista över...
Svar
0
· Visningar
534
Senast: Gunnar
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 453
Senast: zarmino
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva hjälp med att tyda TR dressyr... blir inte klok hur mycket jag än läser. Jag är 30 år gammal o rider ponny, har...
Svar
11
· Visningar
1 850
Senast: hhere
·
Tävling Hej! Jag skulle behöva era tips på hur man hanterar sin nervositet när det kommer till tävling. Jag tävlar både hoppning, dressyr &...
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp