Tävlingar 2017

Aha, då är jag med. Vet jag reflekterade över att det var efter hindren.
Förresten ser jättekul ut att hoppa terräng inne, är det bara i Skåne man kan göra det? Tror inte jag sett något sådant runt Småland.. :/

Det är nog lite när jag känner att det går långsamt :D Blir lite trött på mig själv ibland kan jag säga :)
Inneterräng finns väl lite överallt där det finns terränghinder som man kan flytta in. Bräkne Hoby har ibland vet jag
 
Det är nog lite när jag känner att det går långsamt :D Blir lite trött på mig själv ibland kan jag säga :)
Inneterräng finns väl lite överallt där det finns terränghinder som man kan flytta in. Bräkne Hoby har ibland vet jag
Kan tänka mig detta och jag har motsatt problem med min häst, det går för fort... :eek: :eek:
Hm, jag har faktiskt inte hört något om här i närheten, vet bara om några ställen där de har utebanor. Kanske kollat för dåligt. :o Ska väl erkänna att jag knappt kollat alls i och med att hästen är skadad. :angel:
 
Kan tänka mig detta och jag har motsatt problem med min häst, det går för fort... :eek: :eek:
Hm, jag har faktiskt inte hört något om här i närheten, vet bara om några ställen där de har utebanor. Kanske kollat för dåligt. :o Ska väl erkänna att jag knappt kollat alls i och med att hästen är skadad. :angel:

Det är ett ständigt pågående projekt att hitta tempot med min häst. Speciellt nu på vintern när man måste vara i ridhus och det är massa väggar i vägen och man måste svänga och sådär. Lite lättare rakt fram på terrängbanan :)
 
En timme är promenadavstånd i fälttävlanssammanhang. :laugh::laugh::laugh:
Nu har jag inte varit ute på fälttävlan, har inte haft egen häst innan och den egna hästen är inte igång, så vi har inte kommit iväg, och sen behöver jag i så fall ta fälttävlanskortet också, anledningen att jag skrev hur långt bort de olika städerna ligger från mig är för att få en liten överblick vad jag har i närheten..
 
Nu har jag inte varit ute på fälttävlan, har inte haft egen häst innan och den egna hästen är inte igång, så vi har inte kommit iväg, och sen behöver jag i så fall ta fälttävlanskortet också, anledningen att jag skrev hur långt bort de olika städerna ligger från mig är för att få en liten överblick vad jag har i närheten..

Låter inte som du har så mkt i närheten. Hur långt har du till Falkenberg?
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 487
Senast: settis
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 348
Senast: zarmino
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 565
Hästmänniskan Jag har varit en person som övertänkt väldigt mycket. En del ligger i att andra har pratat så mycket om vad som kan hända eller berättar...
Svar
2
· Visningar
722
Senast: Krummi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp