Bukefalos 28 år!

Tävlingar 2017

Sedan så undrar jag på riktigt hur man ska få ett ping när en tävling öppnar i tdb? Kan man det eller kollar folk 70ggr om dagen? I dressyren så står det oftast "öppnar för anmälan den 27 feb kl 18:00" men inte i ft.... ( hur många vet att Vinslöv öppnat ? Finns det en djungeltrummagrupp som jag kan gå med i?)
 
Sedan så undrar jag på riktigt hur man ska få ett ping när en tävling öppnar i tdb? Kan man det eller kollar folk 70ggr om dagen? I dressyren så står det oftast "öppnar för anmälan den 27 feb kl 18:00" men inte i ft.... ( hur många vet att Vinslöv öppnat ? Finns det en djungeltrummagrupp som jag kan gå med i?)

När den blir orange så öppnar den ganska strax. Men ja det är sjukt irriterande. Tror dock att dom flesta sett att Vinslöv öppnat
 
Sedan så undrar jag på riktigt hur man ska få ett ping när en tävling öppnar i tdb? Kan man det eller kollar folk 70ggr om dagen? I dressyren så står det oftast "öppnar för anmälan den 27 feb kl 18:00" men inte i ft.... ( hur många vet att Vinslöv öppnat ? Finns det en djungeltrummagrupp som jag kan gå med i?)

Du får be den lilla pinga dig. Hon vet alltid först hehe
 
@the_connemara , hon har ju typ växt ihop med telefonen och jag skulle ju inte bli förvånad om hon har någon extra känslighet för radiovågorna som alstras när det händer något på tdb.... .
- Jaja jag får börja gå in tre ggr om dagen..
 
Jag har nu anmält oss till första utomhusaktiviteten för i år - P&C 80 i Vinslöv. Funderade på H90 men kom på att det är dressyrallsvenskan dagen efter och jag kommer inte kunna hålla reda på tre dressyrprogram, hoppbana och terrängbana på samma helg utan att dö. Så vi börjar fint med en P&C, hade ju egentligen velat ha den på 90-höjd menmen... Lite mjukstart!
 
Jag har nu anmält oss till första utomhusaktiviteten för i år - P&C 80 i Vinslöv. Funderade på H90 men kom på att det är dressyrallsvenskan dagen efter och jag kommer inte kunna hålla reda på tre dressyrprogram, hoppbana och terrängbana på samma helg utan att dö. Så vi börjar fint med en P&C, hade ju egentligen velat ha den på 90-höjd menmen... Lite mjukstart!

Men åh vad kul! Anmälde till 70 idag :D


Är så sjukt nöjd med mig själv idag. Fasen vad svårt det ska vara att inte låta sig påverkas av annat än ens egen känsla. Ställde mig i kö till ST80 i Flyinge. Tänkte att det var väl lika bra. Men har inte riktigt känt mig nöjd med det. Längre fram på säsongen säkert. O sen insåg jag att Vinslöv hade 70 P&C också. Och då börjar idiotiska jag vela. Kanske anmäla till 80 i Vinslöv också?

Efter en superbra träning idag så skärpte jag till mig och bestämde mig för att följa min plan. Strök mig i Flyinge o anmälde till 70. O nu är jag så nöjd och glad igen :D

Ibland känns det fasen svårare att våga hoppa små hinder än att bara hoppa 90 hindren o vilja tävla nästa helg, som alla andra.
 
Men åh vad kul! Anmälde till 70 idag :D


Är så sjukt nöjd med mig själv idag. Fasen vad svårt det ska vara att inte låta sig påverkas av annat än ens egen känsla. Ställde mig i kö till ST80 i Flyinge. Tänkte att det var väl lika bra. Men har inte riktigt känt mig nöjd med det. Längre fram på säsongen säkert. O sen insåg jag att Vinslöv hade 70 P&C också. Och då börjar idiotiska jag vela. Kanske anmäla till 80 i Vinslöv också?

Efter en superbra träning idag så skärpte jag till mig och bestämde mig för att följa min plan. Strök mig i Flyinge o anmälde till 70. O nu är jag så nöjd och glad igen :D

Ibland känns det fasen svårare att våga hoppa små hinder än att bara hoppa 90 hindren o vilja tävla nästa helg, som alla andra.


Kul! Då ses vi ju! :D
Ja det är svårt att ha en plan och sen följa den.. Känner igen det där med att vela!
 
@the_connemara du som ridit pay and cross. Var det veterinäravgift där med?

Alltså jag är ju som du hittills, anmält en massa men aldrig kommit till start :rofl: Men uppfattade det som att det inte är veterinär i Vinslöv. Ej heller fälttävlanskort. Grönt kort? Vet ej. Så man får väl passa på att hålla tungan rätt i mun :)

BTW drömde jag om att vi varit o tävlat fälttävlan i natt :D Lyckan över att kunna släppa ut den glada hästen i hagen på eftermiddagen efter dressyr o hoppmoment, lyckan att packa om till terrängen dagen efter och insikten efter första dagen att jag inte visste om vi var felfria i hoppningen och helt glömt hämta dressyrprotokollet (och såklart inte kollat poängen) var sammanfattningen i min dröm. Min fokusering är verkligen helhjärtad :rofl:
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 603
Senast: settis
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 461
Senast: zarmino
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 796
Hemmet När värmer den vattnet?! Jag körde en maskin nu för rengöring då jag tycker att den kändes lite sunkig efter att ha tvättat...
Svar
3
· Visningar
457

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp