Bukefalos 28 år!

Tävlingsfeber

Sv: Tävlingsfeber

Det finns en hel del att läsa (gratis) på nätet. Men en bok är också skönt. Helst klockan 3 på natten när man inte kan sova utan ligger sömnlös i sängen. Det är alltid bra att läsa på innan så att man förstår andemeningen med alla moment. Det blir som lättare att träna när man förstår hur det är tänkt. Men det är skoj och en energisk Lagotto ska nog inte vara några som helst problem :p

Sen ska man ju inte glömma bort den sociala biten när man sitter en sval kväll på gräsmattan och fikar med sina träningskompisar (sådana lägen önskar jag alltid att jag röker också) Så har man gossiga och trötta hundar som ligger brevid och sussar. Vi är duktiga på att peppa varandra och så där, så man får sitta och sola sig lite i glansen också innan man går hem. Det DÄR gjorde hon ju verkligen jättebra, eller att nu verkar poletten ha trillat ned osv osv i alla oändlighet. Finns nog inget tjatigare folk är hundfolk??????
 
Sv: Tävlingsfeber

Tippan skrev:
Finns nog inget tjatigare folk är hundfolk??????

Jodå - har du inte hört ett gäng golfare efter en 18-hålsrunda, när alla slag ska gås igenom och skroderas om, vartenda utslag, fairwayslag, inspel och putt. Plus alla ursäkter varför det inte gick som det var tänkt, och varför man slog i vattnet på 15:e och i ravinen på 18:e (ja, jag talar om Eslövs GK, för er som känner igen er ;) ). Där är ingen dessutom intresserad av att höra på sina medspelares prestationer, utan alla pratar bara för sig själv.
 
Sv: Tävlingsfeber

*ha ha ha* Det är SÅ det är! Jag har faktiskt suttit i ett Bridge-gäng en gång. De kom ihåg VARTENDA giv under hela spelet!!!!

Hade du lagt kungen istället där, så hade... det blivit så och si och... Bla bla bla. Jag trodde inte att det var sant...
 
Sv: Tävlingsfeber

Tippan skrev:
Det finns en hel del att läsa (gratis) på nätet. Men en bok är också skönt. Helst klockan 3 på natten när man inte kan sova utan ligger sömnlös i sängen. Det är alltid bra att läsa på innan så att man förstår andemeningen med alla moment. Det blir som lättare att träna när man förstår hur det är tänkt. Men det är skoj och en energisk Lagotto ska nog inte vara några som helst problem :p

Sen ska man ju inte glömma bort den sociala biten när man sitter en sval kväll på gräsmattan och fikar med sina träningskompisar (sådana lägen önskar jag alltid att jag röker också) Så har man gossiga och trötta hundar som ligger brevid och sussar. Vi är duktiga på att peppa varandra och så där, så man får sitta och sola sig lite i glansen också innan man går hem. Det DÄR gjorde hon ju verkligen jättebra, eller att nu verkar poletten ha trillat ned osv osv i alla oändlighet. Finns nog inget tjatigare folk är hundfolk??????

Hm, du har inte lust att nämna några sidor, eller kanske pm:a dem??? :d Just nu går jag bara hemma och dräller så det vore bra att ha nåt att göra (inte diska, städa mm. utan nåt kul :angel: ).

Tänkte söka mig till vår BK när jag ska träna, just för att kunna få hjälp och lite sällskap! Kanske man kan hitta nån träningskompis (har en kompis med hovawart jag kan ta med, men det vore kul med fler också).

Vaddå tjat??? Jag nämde bara några gånger här hemma hur duktig lagotton var på sin första utställning/valpkursen/unghundskursen :D ...
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
32 990
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 154
Senast: Gnist
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 110
Senast: jerseyko
·
L
Hästvård Hejsan! Jag har ett korsningssto (eng.fbl/am.vbl) på 12 år som inte verkar vilja bli frisk. Nån som har en idé om vad det kan vara...
Svar
2
· Visningar
925
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp