Bukefalos 28 år!

Takt och tempo (från Sits inom AR)

Sv: Takt och tempo (från Sits inom AR)

Tack snälla för era hälsningar. Vi mår bra allihop, det bidde en tös som givetvis är både söt och intelligent. :D En riktigt GOD FORTSÄTTNING till er alla!
 
Sv: Takt och tempo (från Sits inom AR)

Grattis, lycka till med tösen! :banana:
(Kul sammanträffande, en av mina kompisar fick också en flicka bara för ett par dagar sen..)
 
Sv: Takt och tempo (från Sits inom AR)

Tack snälla för era hälsningar. Vi mår bra allihop, det bidde en tös som givetvis är både söt och intelligent. :D En riktigt GOD FORTSÄTTNING till er alla!

Grattis:banana::bump: Vad härligt, och skönt att vara av med magen, va:D

En ny liten ryttare i familjen, innan du vet ordet av ska hon ha egen ponny:devil::bump:
 

Liknande trådar

Dressyr Frågar här bland alla duktiga, fast jag rider islandshäst. Jag har köpt en ny islandshäst som i grund och botten är mkt välriden (7 år)...
2
Svar
27
· Visningar
4 208
Ridning I stället för att kapa en annan tråd så startar jag en egen. Skillnaden är jag är betydligt äldre än den andra trådstartaren. Jag är 45...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 387
Senast: svea
·
Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 991
Senast: shia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag var barn så tyckte jag att det såg så elegant ut att rida en häst på tygeln. Det ville jag också lära mig att göra. Vem vill...
Svar
0
· Visningar
1 087
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp