Bukefalos 28 år!

Talinum XX

Nittionio

Trådstartare
Har en jättetrevlig avkomma e Talinum xx. Vet någon var han finns numera?? Foto på honom? Vore jättekul att få kontakt med andra som också har avkommor e honom.
 
Flyinge sålde honom till en privatperson i Eslövstrakten. Sist jag hörde något (det var ett tag sedan) så bodde han kvar där.
 
Han stog på flyinge när jag praoade där i 8an (lääänge sedan)...men då fick man höra att man skulle akta sig för honom lite...han var tydligen ganska bitig :D

HAr åzå hört att han sålts till någon runt eslöv?!?...kan ha fel!!
 
jag hade ett fullblods-sto efter talinum,hon sparkades bak o högg fram!! men hon var 3 år o blev snällare senare, hon var super fin o snäll att rida. inte så fin extriört, hon var fux med bläs o en strumpa ganska liten ca 158 cm och jätte musklig!! lycka till :banana: :banana: :banana:
 
Tack till er som svarat, ni får gärna hjälpa mej att forska vidare!! Min Talinum häst är helt suverän! Han är snygg, brun med bläs, ca 170 cm hög. Har mkt bra gång, hoppar bra. Han är lite busig men det är bara trevligt.....Ja jag är som ni förstår mycket glad i honom!! Och det bästa av allt, jag köpte honom via Bukefalos!!! :banana:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Radannons Jag tänkte kolla om det är någon som kan tänka sig att hyra ut ett lämpligt boende/hus till min mamma där hon kan bo så länge hon klarar...
Svar
0
· Visningar
795
Senast: Wille
·
Avel Har funderat ett tag på att det numera går att plocka ut stora mängder embryon från samma ston. Det finns gott om exempel på det här, de...
Svar
0
· Visningar
510
Senast: Cheraderama
·
Foder & Strö Som rubriken lyder. Ska knappa hem linfröolja till mina boys, lutar åt den från Gunnarshögs. Har gett av Eclipse Biofarm å Emin förrut...
Svar
8
· Visningar
526
Relationer Jag har en syster som för ett år sedan helt plötsligt sa upp kontakten med vår mamma och började hänga ut henne som narcissist mm på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 524
Senast: kubikmeter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp