Tangel teaser

notanglemacadamia_250x250.jpg
Är en sådan vi har, kan inte svära på att det är samma märke men ser likadan ut.
 
Är nöjd med min, men mitt tålamod är det inte, de känns mer skonsamt, håret känns finare och ser nog faktiskt finare ut... men ehm ibland så har jag väldigt tjorvigt hår och då känns det som de tar 100 år att borsta ur med tangle teezer så då brukar det få bli min vanliga borste med träpiggar, sen så har jag tillräckligt med hår på golvet för att ge hunden päls iofs vilket jag inte hade haft med tangle teezer
 
Dottern har tunna hårstrån i mängder, så det tillsammans blir tjockt och ganska lättrassligt. På henne funkar den utmärkt! (Tack gode gud, eftersom hon är provocerande håröm)
 

Liknande trådar

Hemmet Ni vet de där de påstår magiskt ska dra åt sig en del av håren om man kör dem tillsammans med tvätten? Finns det verkligen någon sådan...
Svar
9
· Visningar
465
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
589
Senast: Trott
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
525
Senast: Fetaost
·
Hemmet Någon som har en? Skulle vilja förenkla städningen i huset med en kombinerad ångmopp och dammsugare, som dammsuger och moppar i ett...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Ponylove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp