Tapas-tips, tack!

uma

Trådstartare
Tänker fira att semestern börjat med lite gott att äta o dricka med ett gäng goda vänner :d. Sugen på att prova tapas men har ingen erfarenhet av detta alls (är ingen erfaren matlagare öht men börjar tycka det är kul att fixa lite i köket...)
Vill gärna ha förslag på smårätter/tapas som helst kan fixas till i förväg och inte är så krångliga att tillaga! Vill ha enkelt men gott :) Alla tips o råd är hjärtligt välkomna!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Nu har jag fått tid för en Koloskopi den 8/6, första gången för mig då jag tidigare bara gjort rektoskopi och en sigmoideskopi där...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
13 032
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 571
Senast: Imna
·
Hästvård Min 12-årige Irish Cob valack fick kolik söndag kväll. Igen. Han fick kolik tre gånger förra hösten (stod uppstallad i Frankrike) -...
Svar
5
· Visningar
2 714
Senast: Egonson_
·
Skola & Jobb Kära buke! Jag behöver era kloka råd... Kort sammanfattning; Jag har under det senaste 1,5 året arbetat inom ett område som jag...
Svar
7
· Visningar
1 278
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp