Tävlingar 2017

Nu äntligen ska My debutera! Och sen har jag även 3 hästar till i helgen i Vinslöv. Några fler som ska dit? :D

Jag ska!
Har lite Ågren över mina starttider, dressyren vid 9 och sen terrängen vid 18! :eek: :arghh:
Vad ska man göra alla timmarna däremellan?
Finns det nåt hotell i närheten som man kan ta in på och sova några timmar? :angel:
 
Jag ska!
Har lite Ågren över mina starttider, dressyren vid 9 och sen terrängen vid 18! :eek: :arghh:
Vad ska man göra alla timmarna däremellan?
Finns det nåt hotell i närheten som man kan ta in på och sova några timmar? :angel:
Jag fattar inte varför de har lagt 100-klass först och sist.. spelar ingen större roll för mig men tråkigt för hästarna
 
Jag fattar inte varför de har lagt 100-klass först och sist.. spelar ingen större roll för mig men tråkigt för hästarna

Pffft, hästarna dräller ju i hagen och softar dagarna efter, jag kommer att gå upp innan jag gått och lagt mig (03.30), vara hemma vid midnatt och upp och jobba vid 05.30. Egentligen lite över gränsen för vad jag orkar med. :crazy:
 
Pffft, hästarna dräller ju i hagen och softar dagarna efter, jag kommer att gå upp innan jag gått och lagt mig (03.30), vara hemma vid midnatt och upp och jobba vid 05.30. Egentligen lite över gränsen för vad jag orkar med. :crazy:
Haha, jag tycker så synd om hästarna att jag gärna åker hem emellan och även när de egentligen går in på natten så får de stå ute några timmar efter tävling oavsett vad klockan är. Jag mår lite sådär när vi är på internationell tävling utan hage:nailbiting:
 
Jag hade tänkt anmäla men sen blev det på söndagen och då hinner jag inte hem pga att jag ska jobba på kvällen. Ska rida i hermanstorp och sen har jag tagit semester över helgen efter där össjö går eftersom jag såklart jobbar den helgen :rofl:

Men nu vet jag inte... kanske åker till Skåne och tränar den veckan istället....
 
Såg att jag hade en bekant i resultatlistan också. En sekretariatskollega som lyckades knipa en 5:e plats i H90. Tror att det var deras första fälttävlansstart som ekipage så det var ju en strålande bra början. :)
 
Vad hände med dig @Wilisia i terrängen? Du ramlade väl inte av hoppas jag :crazy::nailbiting:
Nej, hästen som alltid har varit klockren i terrängen och kanske inte fått träna så mycket som hon borde på det, fattade inte hur hon skulle hoppa spetsen, så vår ritt tog stopp där. Inget att gråta över, dags att terrängträna lite mera :D
 
Nej, hästen som alltid har varit klockren i terrängen och kanske inte fått träna så mycket som hon borde på det, fattade inte hur hon skulle hoppa spetsen, så vår ritt tog stopp där. Inget att gråta över, dags att terrängträna lite mera :D

Aha..blev lite orolig för det stod typ 1100 straff eller nått i resultatet
 
Nu vet vi att @the_connemara kan stalka på riktigt. HON KÄNNER IGEN min hund som jag har haft i fyra veckor... Jag såg inte dig alls? Eller var det du som satt med workaholic ett tag när jag försökte slafsa i mig en hamburgare?
Jag kom runt och är nöjd.
Men jag kommer passa mig för att tävla under sådana omständigheter igen. Även om allt var ganska bra. MEN.
För mig som inte behöver kvala till något eller liknande så kommer det vara värt att avanmäla och betala startavgift etc istället för att låta mig och Lassehästen vara vaken i 18 h ..
 

Liknande trådar

Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 490
Senast: settis
·
Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 349
Senast: zarmino
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 573
Hästmänniskan Jag har varit en person som övertänkt väldigt mycket. En del ligger i att andra har pratat så mycket om vad som kan hända eller berättar...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: Krummi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp