Bukefalos 28 år!

Texten krympt på forumen?

Sv: Texten krympt på forumen?

vilse skrev:
Ramar mellan inläggen (på "förstasidorna" sas) kanske skulle vara en bra idé? Bara en liten svart rand som avgränsar. Tror det blivit betydligt mer lättläst då, flyter ihop litenu tycker jag.
Nu har det blivit jättebra! :D
 
Sv: Texten krympt på forumen?

knapplån

Gnäller mer, nu har det ju blivit bredare igen :p Blä.
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Jag tycker det är skitsnyggt! Det enda jag egentligen har att klaga på är färgen i "Quote"-rutorna. Den borde vara ljusare!
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Är det den gröna färgen i bakrunden du menar? I såfall håller jag med.
Den borde vart litte "mossigare" som den bruna, beiga och ljusgröna...
 
Sv: Texten krympt på forumen?

*knapplån*

Färgerna är ganska roliga (omväxling förnöjer ;)), men texten (inte i inläggen alltså) är ju så liten!!
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Det är det enda negativa med Gunnars kreativitet idag: Just att texten är så liten :( Allt annat är dock väldigt bra :D
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Gnist skrev:
Det är det enda negativa med Gunnars kreativitet idag: Just att texten är så liten :( Allt annat är dock väldigt bra :D

Håller med. Jag ser inte :cry: .

Det vore bra om texten i menyn och på forumet gick att ändra genom att trycka Ctrl+scrolla. Nu går det ju inte att få större text.

Fast ska jag vara ärlig så gillar jag inte den gröna färgen... Blir jobbigare att läsa. Fats man kanske kan göra en instäållning så man kan ha den gamla färgskalan att ändra till i kontrollpanelen?
 
Sv: Texten krympt på forumen?

*kl*

Grööönt! Mera grööönt! :love:
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Det har blivit fint tycker jag! :) Fast lite väl mycket färg, blir kanske jobbigt i längden. Men helt ok.
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Åhh det gick att scrolla i en minut :bump: :bump: :D .

Färgen kommer jag nog vänja mig med om jag måste.
Det är så bra att Bukefalos finns!
 
Sv: Texten krympt på forumen?

*kl*

Tycker att forumet känns för mörkt med de nya färgerna, men det vänjer man sig väl vid som alltid. :p
Men texten till vänster och när man överblickar en sida är alldeles för liten.
Dessutom så får inte forumen jag klickar på en annan färg, tyckte jag om.
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Just det, skulle du inte kunna fixa så att vi användare själva kan välja våra bakgrundsfärger? Ungefär som det är på Helgon.
Vore superbra!
 
Sv: Texten krympt på forumen?

*kl*

Tycker det är jobbigt att texten i forumen är gröna! :crazy: De borde fortsätta vara svarta ju!
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Jösses vad du mixtrar! Blev väldigt förvånad när jag kom in o såg den pyttelilla texten som gör att man får ont i ögonen av att läsa den. Roligt med nyheter men detta var ingen större hit :-)
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Håller fullständigt med!!

:eek: Vad jobbig den är att läsa nu när den är både liten och grön :eek:
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Åh, Gunnar, ROSA och LILA hade väl vart nått?? :angel: :D

sen håller jag förövrigt med om att texten får gärna komma tillbaka i ursprungsstorlek.
 
Sv: Texten krympt på forumen?

*kl*

Jag tycker att bakgrundsfärgen är lite för mörkt, blir deprimerad :( Annars får jag väl leva med det här. Fast det är inte supersnyggt. Vill ha rosa ju! :p
 
Sv: Texten krympt på forumen?

Ja, den är iof mörkgrön men för att den inte är svart så kan den nog flimmra lite på vissa datorer! :crazy:

SVART tillbaka tack!
 

Liknande trådar

Bukefalos Om jag ser i notiserna att jag blivit citerad i en tråd och klickar på notisen så jag kommer till svaret, så går det sen inte att klicka...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Gunnar
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: ryujaneiro
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 307
Senast: Lisalei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp