Bukefalos 28 år!

This or that 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: This or that 3

Det här är this or that, det är liksom pest eller kolera. Bara å välja;)

Säger grönåker.

Graman eller Thiedeman?
 
Sv: This or that 3

jag var för fasta förut..men testade nyligen rörliga på min häst å han gick myyyyycket bättre på de så får välja rörliga :P

träna dressyr på en äng.. eller hoppa väldigt låga hinder i ett ridhus? :P
 
Sv: This or that 3

Ledande, rider alltid med snodd och det är grymt irriterande när snodden går av for no reason >_<

Samma
 
Sv: This or that 3

Uh svårt...träning för egen, om inte den kända tränaren är Jan Brink eller Kyra Kyrklund förstås! ;)

Vid ridning på åkern: ställa sig i fältsits och sträcka ut i full galopp eller använda åkern som ridbana och rida sansat/träna/rida dressyr?
 
Sv: This or that 3

Beror på, har jag bara en åker tillgänglig (hade varken ridbana eller ridhus) så gör jag båda.
Men säger ändå sträcka ut i full galopp.


Samma
 
Sv: This or that 3

Rida sansat, har bara åker nu att rida på så blir oftast dressyr ridning.
Samma igen
 
Sv: This or that 3

Beror på, har jag bara en åker tillgänglig (hade varken ridbana eller ridhus) så gör jag båda.
Men för stunden säger jag sträcka ut i full galopp.


Kolla på dressyr eller hoppning?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
10
· Visningar
888
Senast: Ananazen
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
681
Min häst är utlånad till en fodervärd och det funkar väldigt bra. Hon är med på dressyrträningar och står i kö till en privat hoppgrupp...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 634
Senast: animalasia
·
Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 562
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp