Till start ..

Tagliabue

Trådstartare
Iom att vi har en Grattis-tråd kan vi väl ha en tråd där vi hojtar till när vi har anmält ut till start? :D

Jag kan börja med min egen;

Bergsåker 120106-6 Belmont Ås

(Hoppas någon hakar på detta nu då ;)
 
Sv: Till start ..

Jag hänger på.. Fast jag har inte anmält, utan startade i måndas:)

Romme 20120102-6, Joline R.C. Vart en 4:e placering:D
 
Sv: Till start ..

Grattis till fjärdeplatsen!
*kl*
Vi har två uppfödningar till start:
Den 16/1 startar Aisling på Eskilstuna och dagen efter går hennes kullsyster Alfas Cinderella ut på Axevalla.
 
Senast ändrad:
Sv: Till start ..

Har uppfödning till start på Solvalla idag 120111-11 S.K. Midsummer :)
 
Sv: Till start ..

Grattis till fjärdeplatsen!
*kl*
Vi har två uppfödningar till start:
Den 16/1 startar Aisling på Eskilstuna och dagen efter går hennes kullsyster Alfas Cinderella ut på Axevalla.

Tack:)

Ah hoppas de går bra och.. ja du vet man ska väll inte säga de dom där orden L T.. Jag brukar ist säga spik i foten ;)
 
Sv: Till start ..

En snabbkoll ger vid handen att Belmont Ås startar 120121, så nej, det blev visst fel. Oavsett vilket, lycka till Somett Jehu!
 
Sv: Till start ..

Livi Champagne startar i Kalmar den 27/1. Det blir första starten efter en rätt rejäl förkylning.
 
Sv: Till start ..

Alfas Cinderella startar på Åby igen den 14/2. Man kan inte påstå att hon har tur med spårlottningen. På de fyra senaste starterna har hon haft 8:e spår tre gånger och 7:e spår en gång. Nu fick hon 12:e ...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: sjoberga
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
377
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 177
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp