Bukefalos 28 år!

Till start ..

Sv: Till start ..

Jag har anmält våran Otradnoe till kval den 23 Mars på Gävle:D

Och vi har en uppfödning på Solvalla på onsdag Save your kiss...
 
Sv: Till start ..

Stort GRATTIS Tagliabue! Det loppet kan du väl inte vara missnöjd med. Tyckte det såg bra ut hela vägen!! :)
 
Sv: Till start ..

Tusen tack YW1966 o Roquepine! :D Jag är riktigt nöjd med honom, vi hade som mål idag att han skulle gå iväg felfritt och relativt lugn och det gick ju bra. Han visade lite fighting spirit idag även fast han blev lite trött, synd att man blir snuvad på mållinjen av en som smygåkt i rygg ;)

Määh, huvan är ju döläcker :D Måste ju se vart jag har hästen i loppet, dock viskade en fågel i mitt öra att han vill testa rycktussar på honom så då slipp du ev. se huvan :D
 
Sv: Till start ..

Slotts Faksa Peabtravet 2012-04-30 lopp 1, nr 4. Kör själv.

Troll Målle Peabtravet 2012-04-30 lopp 5, nr 1. Kör själv.
 
Sv: Till start ..

Slotts Faksa Peabtravet 2012-04-30 lopp 1, nr 4. Kör själv.

Troll Målle Peabtravet 2012-04-30 lopp 5, nr 1. Kör själv.

Grattis Juvelen till andraplatsen med Slotts Faksa, nu väntar vi på första segern, den kan inte vara långt borta! :bump:
 
Sv: Till start ..

Tack å bock! Snöpligt att inte få vinna när hästen gör så bra lopp hela tiden, men skam den som ger sig ;) :D

Tror dock jag har en häst som är lite öm i baktassarna idag, man är ju dum å lat som inte slår på skorna runt om efter loppet, hoppas han rekar till sig tills nästa start :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
382
Senast: sjoberga
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
568
Senast: Lady_S
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
419
Senast: VLMF
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
17 18 19
Svar
367
· Visningar
22 429
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp