Till start ..

Sv: Till start ..

Umåker 121217 Bengt Eme, Marcus Öhman
Umåker 121217 Belmont Ås, Annie Rönnqvist
 
Sv: Till start ..

Nä nu jäklar var de länge sedan någon skrev här :( Min häst har så småningom börjat tina fram lite, han har gjort några fina långjobb och har känts bra.

Bergsåker 130402-6 Belmont Ås, denna gång sitter Jonas Martinsson upp i jollen :) Dessvärre bilstart och enbart 8 hästar med så jag siktar på att han tas lugnt i starten så han står på benen hela vägen.
 
Sv: Till start ..

Hejja hejja.

Ännu är det bara träning för Kimono Pearl, efter den dråpliga galoppen i Stoderbyt. Som sedan visade sig vara reaktioner i framknäna som sprutats med tuppkam under hösten. Jag ser fram emot att se henne på ovalen i vår.
 
Sv: Till start ..

Spännande!
Jag håller tummar och tår för att det ska fungera nu!
 
Sv: Till start ..

Klarade galant på 19,9 ....jag sa till kusken att inte köra under 20 ....tänk att det inte går o lita på folk ;)
 
Sv: Till start ..

Får väl smyga in här med en liten notering då det blir årets första start imorgon 11/4 :bump: har längtat ut ända sen senaste starten i december...

Boden lopp 1. Vesle Fuxan, kusk: Krister Söderholm
 
Sv: Till start ..

Åh nu var det anmält till start igen .. min stackars häst kommer få springa sig blå och grön innan han kommer i mål tror jag :D :o
Första gången på 3140m och vi får med hästar som You Bet..

Dannero 130421-8 spår 2 Belmont Ås, Jonas Martinsson
 
Sv: Till start ..

Hej, gör ett försök här på travforumet! Jag har just köpt en häst från Östersund som jag behöver få levererad till norrlandskusten (ju högre upp desto bättre). Är det någon från Östersundstrakten som ska till Umåker nu den 26/27 april som har en extra plats i släpet och vill få dieselbidrag?
 
Sv: Till start ..

Tack för tipset! Det verkar ha ordnat sig för mig, jag ringde till en sportchef och fick namn och nummer på en som skulle dit och som gärna tog med sig hästen:). Jag är helt förbluffad över att folk är så trevliga och hjälpsamma inom travvärlden. Väldigt roligt!
 
Sv: Till start ..

Årsdebut!

Moa Millpond
Vaggeryd 28/4 - Lopp 1 - Spår 6 - Stefan Söderkvist

Ny distans och första gången bakom bilen på riktigt.
 
Sv: Till start ..

Tack jag tyckte att det såg bra ut och hon drog ju 14 i tredje spår. Jag är nöjd med årsdebuten. Nu hopppas vi att knäna håller!
 
Sv: Till start ..

Tack för tipset! Det verkar ha ordnat sig för mig, jag ringde till en sportchef och fick namn och nummer på en som skulle dit och som gärna tog med sig hästen:). Jag är helt förbluffad över att folk är så trevliga och hjälpsamma inom travvärlden. Väldigt roligt!

Vad roligt att du tycker så...ja jag själv tycker det är jättestor skillnad generellt på trav & ridfolk... vi är inte så knussliga och är nog för det mesta vänner med varandra vilket vi känner varann eller ej :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
333
Senast: sjoberga
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
377
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
393
Senast: VLMF
·
Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 177
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Det här med klädsel
  • Psykisk (o)hälsa
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Sojasås + katter

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp