Bukefalos 28 år!

Till vilken grad matchar ni?

dsc_0011_537795b82a6b224edb9d373f.jpg
AAAAAAAAAAAAAAAH - så snyggt!!! :love:
 
Nu rider jag inte min häst ännu men jag kan bli lite störd om inte grejerna matchar någorlunda. Jag kan absolut leva med det men vill nog gärna att grimma och grimskaft inte ska skära sig. På min förra häst, när jag red var det si och så. Jag har en svart westernpad med kofläckiga "wearleather" och skulle vi vara snygga fick han svarta skydd/lindor men till vardags kunde det bli blå lindor.

När jag tävlar halterklasser med tvååringen har hon en svart lädergrimma med strass på sidor och nos och jag har en svart skjorta med strass på oket. Hr ingen bild på skjortan, fotot taget under träning.
dsc_0286.jpg

Sen har jag ju lyckats med konststycket att nääästan matcha bil och släp :D
yetifautras_zps056b6af4.jpg
 

Liknande trådar

Utrustning Ja, jag får väl inse att jag ridit i svarta färgskavande stigläder lite länge nu i min lite äldre Stubben Edelweiss NT deluxe. Nu när...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: EZMK
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 297
Senast: Wera
·
Utrustning Hej. Jag är i svängen att skaffa mig en rödbrun sadel (Priceville Edinburgh). Men vad kallas den färgen? Är det hasselnöt? Jag...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Rosett
·
M
Ridning Jag funderade på om någon här vet vad för nyans färg det är på den i den 'rost bruna' färgen? Det ser ju ut att vara mörkare än...
Svar
3
· Visningar
1 741
Senast: _Nena_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp