Bukefalos 28 år!

Tillbehörsannonser

Skuggfaxe12

Trådstartare
Har letat en del sadel och varje gång jag är på Bukes annonstorg tänker jag alltid vad bra det hade varit med en egen rubrik för bara bomlösa. Jag vet aldrig var jag ska leta för att inte missa någon. Kanske det vore något? :idea:
 
Sv: Tillbehörsannonser

Det finns ju för hopp resp. dressyr sadlar.
Men om man ska sätta in en rubrik för bomlösa, så kanske det blir fler som "vill ha" rubriker, (vilket iofs är bra)
 
Sv: Tillbehörsannonser

sök på bomlös eller på de olika märkena i sökfunktionen, så missar du säkert inga annonser
 

Liknande trådar

Hoppning Ja, som rubriken lyder. Jag kanske har missat en viktig poäng med detta eftersom jag själv aldrig tävlat i hoppning annat än på...
Svar
11
· Visningar
1 086
Senast: co-SMAD4
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
512
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Skulle vilja höra vad ni vet, känner till eller tycker om amerikansk cocker spaniel. Alltid när jag blir nyfiken på en ras så läser jag...
Svar
3
· Visningar
485
Senast: Tajger
·
Utrustning Idag lånade jag en bomlös sadel till min häst. Jag använde min vanliga sadelgjord (helt i läder med fast resår på sidorna) till och...
Svar
6
· Visningar
739
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp