Bukefalos 28 år!

Tillskott i familjen! *bilder*

Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

japp på lördag! :bump:

jag vet inte om jag vågar hälsa din uppfödare. :o eller om jag kommer ha tålamod att gå runt o kika... kommer nog bara slita åt mig mina grisar o åka hem så fort jag kan! :D
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

Näemen OHH sicken sööötiz!:love: :love:
Faktiskt-för att vara släthårig liksom..tuffa färger dessutom!
Hur länge hade du henne(?) då??

Hihi, tackar. Hon blev ju import Luxemburg då da... (fick följa med när vi flyttade) och jag tror hon blev 7 eller 8 år :o! Minns inte riktigt längre, men jag var nog väldigt liten när jag fick henne, gick inte ens första klass tror jag.
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

japp på lördag! :bump:

jag vet inte om jag vågar hälsa din uppfödare. :o eller om jag kommer ha tålamod att gå runt o kika... kommer nog bara slita åt mig mina grisar o åka hem så fort jag kan! :D

Klart du ska hälsa på på min uppfödare!;)
du behöver ju inte nämna mig liksom:angel:

ja men då räknar jag med bilder på dom små liven på lördag/söndag då:p
 
Sv: Tillskott i familjen! *bilder*

SHIT vad liiiten du måste ha varit?!:love:

du-en liten bäbis själv va fan thihi...
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 382
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Jag har egentligen aldrig tyckt att jag (vi) har så många djur. Jag umgås ju med andra djurälskare och där är det aldrig något konstigt...
2
Svar
20
· Visningar
5 049
Senast: pepp
·
Hästmänniskan För snart sex veckor sedan blev jag tvungen att avliva min underbara häst som jag har haft i 8 år. Han fick fång för tredje gången och...
2
Svar
22
· Visningar
5 572
Senast: Hoppsin
·
Däggdjur För drygt ett halvår sedan tog jag över 2 marsvin från en familj där det visat sig finnas allergi. För att göra en lång historia kort...
2
Svar
38
· Visningar
2 679
Senast: Scandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp