Bukefalos 28 år!

Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Många gånger är det bättre att ta upp en gammal tråd, än att startar en ny, om den handlar om det man vill diskutera. Dels kan svaret man söker efter redan finns i tråden och dels är det många gånger bättre att infon finns samlad.

Sen är det ju så att vi riktigt gamla uvar här har svarat på vissa frågeställningar ett oändligt antal gånger och till slut så svarar man öht inte fast man har mycket vettiga och uttömmande svar.

Det är inte alltid en merit att ha startat flest trådar :angel:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Har du bytt forum som du är moderator för?? Tyckte jag såg Tifo på western...
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Japp.

Jag har hand om de "trista" forumen. :angel:
Bildgalleri
Hästlänkar
Kalendern
:bow: :banana: :bump: :banana: :bow:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Aha..:idea: Där är jag aldrig inne så det är därför jag aldrig ser till dig alltså....
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jo precis! Satt och funderade ett tag bara över färgbytena :p haha
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

*KL*

Ja, gammal tråd.

Saknar de flesta redan önskade funktioner, men mest av allt saknar jag "Visa alla". Jobbigt att behöva byta sida mitt i läsandet.

Vill också kunna byta färg själv, jag vill inte ha ett beigegulgrönt buke, jag vill ha mitt blått, svart, och silver färgat.
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Lenita skrev:
Skulle önska att innehållslistan till vänster kunde vara separat så att den inte försvann långt upp i oävla (som vi säger i värmland) när man scrollar ner i en tråd......:crazy:

/Carina :eek:

Citerar dig för jag håller med hjärtinnerligt mycket.

Annars gillar jag allt det nya - hurra för Gunnar!
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Eftersom det finns en tipstråd:

"min profil"-rutan och där man klickar tillbaka sig till forumet där man var efter att ha kollat i en tråd sitter på tok för högt upp! (Längst upp på rutan faktiskt)
De borde vara där de satt förut, tycker jag.
Annars ser det hur bra ut som helst :banana:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

A_K_N skrev:
Nu väcker jag en mycket gammal tråd till liv igen :devil:

Då det ofta dyker upp trådar om att tjejer fått killar på MSN:n som vill sexchatta så har jag några funderingar angående kontaktinfon på Buke.

snabbmess.jpg

kontaktinfo.jpg

Så står det i min info, tyvärr kan jag inte fylla i Finns, fråga för Hotmail och Skype då forumet inte godtar det som användarnamn.
Det tycker jag är dåligt.
På de flesta andra forum där jag är medlem finns den möjligheten. (Huruvida det funkar att skriva på valen Yahoo och AIM vet jag inte)
Håller med dig! Skulle vilja kunna lägga in ung samma på msn, då jag ej har icq. Vill ju inte lägga ut den infon helt offentligt just pga "snuskhumrarna". :mad:

//Alice
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jag tyckte att den tidigare bakgrundsfärgen var så BRA!
MILD det var lätt att se.
Visst är den mörkgröna också fin men jag tycker att den
ljusgröna gjorde sidan mer överskådlig.
den mörkgröna "dyker liksom emot en" på skärmen.

Hoppas på att få tillbaka the old one alltså.

TACK!! för allt gediget arbete ni lägger ner på Bukefalos...
grundare och moderatorer samt vi användare förståss!

MVH Stisse
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

:bow:

Håller med dig fullt ut angående den gröna bakgrundsfärgen. Tycker det är jättejobbigt för ögonen med kontrasterna.

Jag har suttit framför 4st olika skärmar idag och det är precis lika jobbigt på var och en av dem.

En ljusare färg som bakgrund hade varit en stor lättnad :)
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Vi har Mozilla Firefox som webläsare men det hjälper inte.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 575
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Sasse
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 311
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp