Bukefalos 28 år!

Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Hoppsan hejsan! Nu ska man vänja sig vid något nytt igen. Kanske är jag gammal och trög, men... rent spontant ogillar jag det nya utseendet, dess funktioner etc. Kanske vänjer jag mig.... eller också återgår jag till att tala med människor "in real life".

Hur som helst så hoppas jag få tid att titta in då och då, trots att jag ogillar detta nya utseende.

Ta väl hand om Er och Era djur!

Ps: Tjohoooo ÄNTLIGEN höst! TÄNK POSITIVT!
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

*lånar knapp*
Jag är arg :mad:
Jag hadde setat och skrivt ett inlägg i ca 40 min :cry:
Och när jag skulle posta mitt långa inlägg så var jag utloggad..Allt försvann..finns det nån intällning som gör att man slipper bli utloggad hela jävla tiden? :mad: :cry:

Annars hoppas jag att Gunnar ser det här och tar bort den funktionen så man får sköta sina inloggningar själv utan att bli utlängt efter en viss tid.. :(

*En ledsen Q om plitat länge och väl på ett informativt inlägg* :cry:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

håller med helt och hållet
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Håller med dej! Ett litet tips bara om det är så att det ändå inte går att ordna:
När jag skriver långa inlägg (eftersom man blir avbruten ibland, så kan det ta lång tid innan man är klar) så skriver jag dem i word och sen så klipper jag inte dem i buke när jag är klar, så slipper jag riskera det som hände dej... :idea:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jag har upptäckt ett fel....

När man får ett pm och ska svara på det så står det "fel på sidan" längst ner. När man försöker klicka på smileysarna så kommer man till toppen på sidan. Det går alltså inte att använda smileysarna.........

Är det bara för mig??? :confused:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Prosit skrev:
Jag har upptäckt ett fel....

När man får ett pm och ska svara på det så står det "fel på sidan" längst ner. När man försöker klicka på smileysarna så kommer man till toppen på sidan. Det går alltså inte att använda smileysarna.........

Är det bara för mig??? :confused:

Ja, det har inte hänt mej. Det går bra att svara och välja gubbar...
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

A_K_N skrev:
Eftersom Gunnar har lagt ner massor med energi på att göra BUKEFALOS så bra som möjligt och att han i en annan tråd välkomnar att vi kommer med tips/önskningar om hur vi vill ha det tänkte jag att det kan vara bra att ha EN specifik tråd om detta. :bow:

Jag saknar funktionen att kunna märka ETT forum i taget som läst, idag funkar det bara på samtliga forum på en gång.

Anna-Karin som gillar "nya" BUKEFALOS


Jag skulle förresten dels visa ha tillbaka Visa alla-funktionen och kunna se vilka inlägg i en tråd som är nya. Nu får man sitta och läsa sig fram, jobbigt på långa trådar...
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jag tycker också att det nya Bukefalos är ganska bra, man vänjer sig och hittar massor av nya funktioner som man gillar! Men jag saknar framför allt detta:

- "Visa allt" knapp - det är ju riktigt jobbigt att sitta och trycka fram
sida för sida istället för att kunna läsa allt i de längre trådarna.

- Slippa utloggningen när man är inaktiv ett tag, det är så jobbigt att behöva logga in igen hela tiden... ;)

- Den gamla vanliga, hederliga : ) smileyn. Den här :) känns så fel ibland... (Vore bra med båda!)

Finns en del till att ta upp men jag kommer inte ihåg allt just nu, men jag är verkligen DESPERAT efter en "Visa Allt" knapp.

Mvh Huntress
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

*knapplån*

Jag har en önskan: Att A_K_N får bli moderator för ett forum, gärna detta! :cool:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Lejonflickan skrev:
*knapplån*

Jag har en önskan: Att A_K_N får bli moderator för ett forum, gärna detta! :cool:


Alltså nu gör du mig generad ju :o
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

jag saknar möjlligheten att ha en signatur i varje meddelande!
kan inte det fixas??

Mvh/Marie
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Snabbsvar

Jag tycker den ska fungera som snabbsvar, att man direkt ska kunna skriva i den utan att klicka på någon annans inlägg. Sen skulle det vara en svaraknapp vid varje inlägg då man kan svara just den personen och då komma till avancerat läge med alla smiley. Inte som det är nu med en citeraknapp +sen till avancerat.
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jo sen vill jag ha några, de vanligaste smiley brevid snabbsvar.
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jag skulle vilja ha en funktion där man kunde leta fram alla bukefalister från samma stad. Om jag sökte på "Luleå" skulle alltså alla som angett Luleå som ort komma upp...
Mycket trevligt och enkelt...
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Jag har en liten undran...
Förut när man sökte på inlägg gjorda av en viss användare kom de upp i en lista efter de datum som den användare skrivit inläggen.

Nu får jag upp en lista med hela trådar sorterade i ordning efter det senaste inläggen i dem. Kan jag göra på ngot annat sätt?

Saknar just den funktionen.
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Leten skrev:
Jag skulle vilja ha en funktion där man kunde leta fram alla bukefalister från samma stad. Om jag sökte på "Luleå" skulle alltså alla som angett Luleå som ort komma upp...
Mycket trevligt och enkelt...

Tyvärr är ju många (som jag) lite flummiga med var man bor... :o
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Nu väcker jag en mycket gammal tråd till liv igen :devil:

Då det ofta dyker upp trådar om att tjejer fått killar på MSN:n som vill sexchatta så har jag några funderingar angående kontaktinfon på Buke.

snabbmess.jpg

kontaktinfo.jpg

Så står det i min info, tyvärr kan jag inte fylla i Finns, fråga för Hotmail och Skype då forumet inte godtar det som användarnamn.
Det tycker jag är dåligt.
På de flesta andra forum där jag är medlem finns den möjligheten. (Huruvida det funkar att skriva på valen Yahoo och AIM vet jag inte)
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

Skulle önska att innehållslistan till vänster kunde vara separat så att den inte försvann långt upp i oävla (som vi säger i värmland) när man scrollar ner i en tråd......:crazy:

/Carina :eek:
 
Sv: Tips/önskningar om ändringar till Gunnar.

*kl*
Hm, blev lite fundersam, sen såg jag att den var lite gammal den här tråden :p

Jag tycker att tex tävling ska komma tillbaka som överrubrik, då man kan se senaste inlägg i de under, tex dressyr, hopp.
 

Liknande trådar

Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 575
Senast: Nahar
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 129
Senast: Sasse
·
Hemmet När jag läser i forumet inser jag att jag är långt ifrån ensam om att ha svårt att "få det gjort" när det gäller vardagssysslor - det...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 311
Senast: Habina
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp