Tips om ridhusbyggnader

J

Jes

Vi skall bygga ridhus med måtten ca 22-42 m.Vill veta vad ni byggt för hall i stl, kostnad,utförande, bolag, gärna inkl botten.Obs hallen får kosta max 500.000 men så billigt som möjligt är välkommet. Tacksam för alla svar!!
 
Sv: Tips om ridhusbyggnader

Jag har skickat efter lite offerter på 20*40 ridhus utan läktare.
Det jag funderar på kommer från byggkomponenter i falun och verkar ligga bra i pris.
Pris på enbart stommen 282 100kr + moms. Sen tillkommer grund, tak, väggar, sarg, vattenavrining, el, lampor,ljusinsläpp, dörrar, montering m.m. Så 500 000kr räcker nog inte så långt.
Stålhallar är väl något billigare.
 

Liknande trådar

Anläggning Jag har nyligen grävt i frågan rätt intensivt och de svaren jag hittade i en tydligen låst tråd var inte riktigt korrekta. 1...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 280
Senast: Freazer
·
Anläggning Hej på er alla! Nu vet jag inte om jag skriver i rätt ”avdelning” men hoppas det blir bra ändå. Jag har nyligen flyttat till en gård...
2
Svar
24
· Visningar
3 235
Senast: skogaliten
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
25 242
Senast: ptr
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 132
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp