Tips på bra hårinpackning!

Rosenblad

Trådstartare
Mitt hår är typiskt skandinaviskt med fina hårstrån och är alltid supertorrt. Det blir pga det jämt tovigt och trassligt, topparna slits av och blir slitet på en gång. Jag är därför i behov av en grym inpackning som kan hjälpa mig och mitt stackars trötta hår.

Snälla bomba mig med tips :p
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Har du naturligt hår eller färgat?

Om du har färgat så kan jag varmt rekommendera Revlons färgbomber. Herregud, jag har testat mycket inpackningar tidigare till mitt hår men ingen har gett resultat som denna fantastiska produkt. Gah! :love:
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Jag tycker att Aussies Long Locks Love Potion är kanon, låt den sitta i i 3 minuter och skölj sedan ur så känns håret som nytt! :)
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Californication: Glömde skriva det, har gamla slingor i halva håret typ. Ska man utgå från för ofärgat eller färgat hår då? O_o

Mineur: Vart säljs detta märke? :)
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Redken Extreme Strength Builder Plus (hej långt namn!) är utan tvekan den bästa inpackning jag testat! Den räddade mitt hår när det var i fruktansvärt dålig kondition, luktar gott och är drygt.
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

loreal professional intense repair. Helt underbar!

Annars är Revlon Color bombs väldigt bra!
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Californication: Glömde skriva det, har gamla slingor i halva håret typ. Ska man utgå från för ofärgat eller färgat hår då? O_o

Mineur: Vart säljs detta märke? :)

Utgå ifrån hårets behov. Är det torrt så använd en inpackning för torrt hår. Ingen bra inpackning (då menar jag inpackning som köps hos frisör) drar ur färgen. Det är motiverat att använda produkter för färgat hår om man har en extrem färg, hår som väldigt lätt tappar färgen eller om håret i övrigt mår bra. Vill man bara underhålla färgen så är revlons färgbomber tex väldigt bra men jag tycker inte de kan mäta sig med en "ren" inpackning.

För att rekommendera något så älskar jag Sebastians inpackning! Den är ju ganska så dyr så just nu kör jag faktiskt med Kevin murphy och är väldigt nöjd med den också :)
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Oj, bra fråga... Det borde finnas på åtminstone Kicks, Åhléns och sådär men en vän till mig har även köpt det billigt på Rusta av alla ställen här i världen!
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

balsammetoden. Har också torrt och tråkigt hår om jag tvättar med schampo, men efter några rena balsamtvättar med mycket inpackning (loreal elvital nutrigloss inpackning gillar mitt hår) har jag mjukt och "lyckligt" hår igen :)
 
Sv: Tips på bra hårinpackning!

Har du riktigt bra schampo och balsam?

Jag skulle inte ens försöka med inpackning sen jag bytte till Shu Uemura. Håret är som silke, blir det mjukare nu kommer det vara stört omöjligt att styla det.

I inpackningsväg tycker jag att deep conditioning treatment från jessicurl slagit allt annat med hästlängder. Då hade jag knälångt hår också, så minsta trassel märktes kan man säga.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här blir lite utlämnande, så jag valde ett anonymt nick. Om ni listar ut vem jag är, så håll det för er själva, tack. Jag vet inte...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 306
Senast: Petruska
·
Kropp & Själ Som rubriken säger, mitt hår går av. Har alltid haft långt hår och har aldrigt haft några direkta problem, förns nu. Klippte av allt...
Svar
16
· Visningar
22 750
Relationer Jag behöver hjälp i att reda ut mina tankar kring en sak. Min man är oerhört snäll, omtänksam, osjälvisk och mån om att andra ska må...
Svar
16
· Visningar
2 167
Senast: pimy
·
Avel Nu är jag ute i väldigt god tid, för ska inte betäcka om förrän 2017, men då det fölet (?) blir stoets sista förmodligen, vill jag satsa...
2
Svar
23
· Visningar
3 491
Senast: HMQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp