Tips på serie

Silver Girl

Trådstartare
Skulle vilja ha tips på tv-serie, helst som finns på netflix eller viaplay. I första hand polis/deckare med lite humor. Som exempel gillar jag Castle, Rizzoli & Isles och NCIS (+spinoffs).
Ni får gärna föreslå andra genrer men jag föredrar att varje avsnitt har en avslutad historia.
 
Skulle vilja ha tips på tv-serie, helst som finns på netflix eller viaplay. I första hand polis/deckare med lite humor. Som exempel gillar jag Castle, Rizzoli & Isles och NCIS (+spinoffs).
Ni får gärna föreslå andra genrer men jag föredrar att varje avsnitt har en avslutad historia.
Bones
 
Skulle vilja ha tips på tv-serie, helst som finns på netflix eller viaplay. I första hand polis/deckare med lite humor. Som exempel gillar jag Castle, Rizzoli & Isles och NCIS (+spinoffs).
Ni får gärna föreslå andra genrer men jag föredrar att varje avsnitt har en avslutad historia.
På netflix finns en rätt rolig polisserie
Sleepy hollow serien är bra, person of interest är bra sherlock med Benedict cumberbatch
Izombie är jätteroligt
 
Har du sett Brooklyn 99? Den är mer komedi än ren polisserie men jag älskar den! Finns på Netflix :)
 
Mina favoriter är Chicago PD och Rookie Blue, finns inte på Netflix eller Viaplay vad jag vet, men går att streama.
Nya episoder varje gång, men ändå en röd tråd.
 
Mina favoriter är Chicago PD och Rookie Blue, finns inte på Netflix eller Viaplay vad jag vet, men går att streama.
Nya episoder varje gång, men ändå en röd tråd.
Chicago PD gillade jag inte. Och det här med att streama på andra sätt har jag aldrig orkat sätta mig in i. Vill sällan se något så gärna att det känns värt krånglet.
 

Liknande trådar

Fritid Har ni några bra tips på serier och filmer från Australien och från Danmark? Kan vara vad som helt men dokumentärer och deckare är jag...
Svar
11
· Visningar
505
Senast: startpompe
·
Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 424
Senast: MiaMia
·
Kultur Jag skulle vilja ha tips på intressanta böcker. Att titta på en film/serie på en skärm ger en viss tillfredsställelse, men jag är i...
Svar
6
· Visningar
470
Senast: Yeah but
·
Fritid En liten spinoff på andra serie-tipsar tråden eftersom jag gärna ser historiskt, fantasy, sci.fi. och rysare. :D Jag gillar serier som...
Svar
4
· Visningar
428
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp