Bukefalos 28 år!

Tips på veterinär till hund!

Timsetim

Trådstartare
Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna! Tack på förhand! :bow:

/Timsetim
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Vart bor du nu då?? Det finns några stycken. Ska det vara i Eslöv elelr går det bra med Höör och Hörby också ( 2 mil resp. 3 mil)?
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Timsetim skrev:
Vi ska flytta norrut i sommar, till Eslöv :angel: , och jag tänkte höra om någon kan tipsa om någon bra veterinär i krokarna. Pma gärna! Tack på förhand! :bow:

/Timsetim

Har PM:at Dig ;)

mvh
Carina på Cesam Arabians
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Enya skrev:
Vart bor du nu då?? Det finns några stycken. Ska det vara i Eslöv elelr går det bra med Höör och Hörby också ( 2 mil resp. 3 mil)?

Vi bor i Malmö nu. Sambon jobbar ofta i Kristianstad så det hållet passar bättre.

/Timsetim
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Timsetim skrev:
Tack! :bow:

/Timsetim

Det var så lite så...Kanske nån av dem faller Dig i smaken... :angel:
mvh
Carina på Cesam Arabians
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Kan du inte lägga ut ditt tips så att alla kan se det. Om du har skrivit några elakheter så behöver du ju inte lägga ut dom. Det kan som sagt vara fler som är intresserade...
 
Sv: Tips på veterinär till hund!

Geezer skrev:
Kan du inte lägga ut ditt tips så att alla kan se det. Om du har skrivit några elakheter så behöver du ju inte lägga ut dom. Det kan som sagt vara fler som är intresserade...

Jag har definitivt inte skrivit några elakheter (skulle aldrig falla mig in ö.h.t :confused: ) men det är kanske inte så lämpligt att lägga ut det i tråden eftersom det dels innehåller kontaktinformation till mina veterinärer och dels telefonnummer...dels kanske det räknas som reklam och då är genast spinoerna här och raderar...... :crazy:
PM:a istället de som vill ha.....eller maila mig på carina@cesamarabians.com

mvh
Carina på Cesam Arabians
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 303
Senast: Lisalei
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 642
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
700
Övr. Hund Hej fellow hundnördar! Skulle behöva lite hjälp i tänkandet kring en andra hund. Har för närvarande en snart 3 år gammal aussie-kille...
2
Svar
33
· Visningar
2 265
Senast: snorp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp