Tittar in i ditt kök - del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tittar in i ditt kök - del 6

Dagens mat; korvpanna, vilket innebär broccoli, blomkål, rödlöksklyftor, stjälkselleri, potatis, kålrot, vitkål, svartkål och slantar av en strutschoritzo, som först fräst i smör, sen i med grönsaksfond + 2dl grädde, dijon, chilisås, hackad persilja, lite ajvar och lite HP, så fick det småputtra en halvtimme.
 
Sv: Tittar in i ditt kök - del 6

Filodegsrullar med ost och örter. Körsbärstomater.
Hasselbackspotatis, ugnsbakade morötter med timjan, kokt broccoli, ättiksgurka, aroniagelé.
 
Sv: Tittar in i ditt kök - del 6

Igår var jag duktig och lagade ungsrostade grönsaker med couscous, svarta bönor (från tetra, men jag sköljde dem själv) och avocado. Som tack för det så blev jag alldeles illamående senare på kvällen så då åt jag lite yoghurt med kanel, russin och pistagenötter så gick det över.

Idag har jag för att kompensera för denna nyttighet ätit kanelmandlar till middag. :sneaky:
 
Sv: Tittar in i ditt kök - del 6

Igår var jag duktig och lagade ungsrostade grönsaker med couscous, slemproppar (från tetra, men jag sköljde dem själv) och avocado. Som tack för det så blev jag alldeles illamående senare på kvällen så då åt jag lite yoghurt med kanel, russin och slemproppar så gick det över.

Idag har jag för att kompensera för denna nyttighet ätit slemproppar till middag. :sneaky:

Jag fixade till din post lite bara! Möjligtvis lite förvirrande men jag tror vi alla förstår ändå! :up: ;)


-------------------



Psst! Jag tror vi jobbar på övertid i denna tråden!
Men shyyyss! Säg inget till nån moderator bara, inte innan nån skapat en del 7!
 
Sv: Tittar in i ditt kök - del 6

Igår var jag duktig och lagade ungsrostade grönsaker med couscous, svarta slemproppar (från tetra, men jag sköljde dem själv) och avocado. Som tack för det så blev jag alldeles illamående senare på kvällen så då åt jag lite yoghurt med kanel, russin och pistageslemproppar så gick det över.

Jag fixade till din post lite bara! Möjligtvis lite förvirrande men jag tror vi alla förstår ändå! :up: ;)

Jag fixade lite till, för att klargöra de olika typerna av slemproppar.

Jag har ätit parmesangratinerad portobellosvamp, sallad på romansallad, sharon (spansk, inte israelisk), lök och granatäpple och till detta gott knäckebröd, stilton, dadlar, chokladsalami, saffransskorpor och en halv flaska Beaujolais Royal. Helt ok, men jag var egentligen för hungrig för den typen av måltid.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp