Bukefalos 28 år!

Tjooho jag kan röra mina tår!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Ett jättestort dubbelgrattis!!
:banana: :banana: :banana:
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Vad härligt att det gick så bra!
Jättegrattis till dina bebisar! :)
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Åhhh - grattis !

jag ryser faktiskt av välbehag ! och minns när mina tvillingar kom till världen !
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Grattis!:banana:

Angående din rubrik: Jag längtar sååå tills jag kan ta på mig skorna själv utan att bli helt utmattad. Har undrat om det går direkt efter förlossningen, eller om det tar lite tid innan man kan böja sig normalt igen. Men det låter ju som att smidigheten kommer tillbaka ganska fort. Skönt!:)
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Vad härligt!!!

Massor av grattis!!! :banana:
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

GRATTIS!!! vad härligt med en så bra förlossning som dessutom slutar med en flicka och en pojke som mår bra :bump:

GRATTIS!!!!!!!!!!
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Stort grattis till de två små! Skönt att allt gick så bra.
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Curly skrev:
Grattis! Roligt att ha fått följa med en bit här på forumet innan slutspurten. Visste du innan att det skulle bli pojke/flicka? Eller att de ens var tvåäggs? Är så dålig på sådant så det kanske är en dum fråga.. kanske är det första man får veta. =)

Tack! :bow: Redan på första ul så sa de att det troligtvis var tvåäggstvillingar. Men att det skulle bli en av varje visste vi inte förrän de kom till världen! :)

/Timsetim
 
Sv: Tjooho jag kan röra mina tår!

Tack snälla för era lyckönskningar!! :bow:

Det är en mycket stolt och glad tvåbarnsmamma som sitter vid datorn kan ni tro! De små trollen är 11 dagar gamla idag. De äter som hästar och skriker som attans. Men bara ibland, när de är hungriga. Jag har skrivit en låt till deras ära "Nu är det kris, vi måste ringa bris". Den sjunger vi när de får vara med om hemskheter som: byta blöja, tvätta gumpen, klä på eller av sig kläderna och om de "gudförbjude" får vänta lite på maten. :D

Än så länge fungerar allt bra! De är timade så de vaknar och äter var 3.5-4 timme. Hugo har inte kommit igång med amningen så bra än. Han får inte så bra grepp, men vi tränar lite varje dag. Jag pumpar och ger honom med flaska istället. Alice är desto glupskare. :) Hon släpper inte i första taget! De är så söta de små liven!:love: :love:

Bilder var det ja! Eh, jag har jättemånga fina på datorn, men så måste man göra om dom eller vad man nu gör så att de finns på internet. Är inte så bra på datorer, men det kommer bilder, så småningom!

/Timsetim
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 655
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
7 937
Senast: Rosett
·
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 463
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp