Tömde min inkorg -

Asa_S

Trådstartare
och nu tycks jag inte få in folks pm längre?!? Hur kan det komma sig? Jag har totalt 89 meddelanden. Skapade en ny mapp där jag sparade de jag ville ha kvar, raderade inkorgen förutom ett meddelande, och det är det enda. Andra kommer inte in.
 
Senast ändrad:
Sv: Tömde min inkorg -

Jag verkar ha drabbats av samma problem som dig Asa_S - jag får inte pm som sägs ha skickats :confused: .

Jag har raderat en del men sparat ca 80 totalt sammanlagt i skickade & inbox, så det borde ju finnas plats att ta emot fler.

Får man felmeddelande om man skickar pm som inte går fram? Eller måste man begära läskvitto för att få veta om pm gått fram?
 
Sv: Tömde min inkorg -

Jag hade skapat en ny mapp där jag sparade gamla inkomna. När jag flyttade tillbaka dem till inkorgen och raderade den nya mappen, kunde jag ta emot PM. Om det verkligen hade med det att göra vet jag inte, det verkar jättekonstigt (hade hela tiden totalt 89 meddelanden). En av de som skickat hade inte heller någon kopia i sin skickat-korg, så det kanske är nå't spökeri eller något. Jag tror inte att något felmeddelande går ut, det är nog 2 till som skickat till mig som jag inte fått, misstänker jag.
 
Sv: Tömde min inkorg -

Hmm. mystiskt.

Jag kanske ska prova att ta bort lite fler (jag har inte skapat någon ny mapp) och se om det fungerar igen sen :idea: ...
 
Sv: Tömde min inkorg -

Hur löste det sig för dig?

Jag har skapat en ny mapp för sparade pm, men har fortfarande samma antal i inkorgen, trots att jag flyttade på pm:en.

:confused:
 
Sv: Tömde min inkorg -

mimus skrev:
Hur löste det sig för dig?

Jag har skapat en ny mapp för sparade pm, men har fortfarande samma antal i inkorgen, trots att jag flyttade på pm:en.

:confused:

Summan av PM är inkorg, skickat och eventuella andra mappar. Så det hjälper inte att flytta till andra mappar.

Däremot kan man ladda hem sina PM.

Nästan längst ner, till höger, på PM-sidan finns följande:
Ladda ner alla privata meddelanden som :
XML | CSV | Text

Gör detta och rensa sedan :idea:
 

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
373
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 761
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 972
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
736
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp