Tolkning av graviditetstest

H

hemligheten

Jag väljer att vara anonym då allt för många här känner mig IRL, vänligen respektera detta.

Jag gjorde ett test i morse och tycker mig kunna ana ett väldigt ljust streck, men ändå ett streck. Detta är från ett så kallat billighetstest. Jag tänkte skaffa CB nu då jag har bra erfarenhet av dem tidigare.
Det konstiga är att jag inte på något vis känner mig gravid. Jag har haft en mens sen jag fick mitt barn och vet inte en om den därför följer samma cykel som tidigare. Följer den samma borde jag få mens senast idag.
Jag lägger även med en bild på testet om någon vill försöka tyda det (jag tyckte det syntes tydligare när bilden täckte hela min skärm, svårt att fota).

bildlänk
 
gör ett test till. en gång gjorde jag ett CB test som visade positivt, jag blev så glad att jag höll på att svimma. Sen var jag tvungen att göra ett till "för säkerhets skull" och inte tusan var jag gravid... :crazy:
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Fast det är en blogg som inte används, detta är enda inlägget, jag har raderat allt gammal osv, så jag anser den anonym. Tillräckligt.
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Fast det är en blogg som inte används, detta är enda inlägget, jag har raderat allt gammal osv, så jag anser den anonym. Tillräckligt.

:idea: jag upptäckte det, jag tänkte det strax efter att jag skrivit: "så knasig kan hon väl ändå inte vara"? det var därför jag raderade.

Men som sagt var, testa en gång till. får du två positiva så vet du ju!
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

jag tycker du ser gravid ut på testet!

Lycka till!
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Jag har nu testat med CB också, och jag är onekligen gravid. Lite otippat, lite omtumlande..
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Tack! Det blev lite otippat, har nu en liten bebis på 4 mån så det blir tajt, nu känns det bara overkligt.
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

GRATTIS. :banana::banana:

Nu blir jag såklart nyfiken på vem du är, men du kommer säkert att ge dig tillkänna då det känns okej. :)

Min Emil var 3 månader så jag blev gravid (är nu i v.18), visst kommer det att bli tufft, men för våran del var det planerat och jag ser fram emot det så himla mkt. :love:
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Vet känslan min son var med fyra månader när jag fick reda på att jag var gravid igen. Inte ett dugg planerat, men glada blev vi ändå. Måste erkänna att det var jäkligt tufft att vara gravid och ha en liten att kånka på. Speciellt nu mot slutet. Fast nu är det snart överstökat bf den 19:e maj.
 
Sv: Tolkning av graviditetstest

Nu kör vi så det ryker här. Av någon anlednig känner jag mig mer försiktig och orolig nu än förra gången. Förra gången tog jag allt som det kom och räknade att allt bara skulle gå bra. Nu känner jag mer oro för att det är så mycket som kan gå fel.
Men jag är väldigt, väldigt glad!
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej Buke! Har läänge hängt i skuggorna här men nu är det dags för mig att be er om hjälp... Jag har hela mitt liv innerligt velat ha...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 349
Senast: machafuko
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 969
Senast: jemeni
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 287
  • Låst
Kropp & Själ Tänkte att jag börjar med att dra lite snabb bakgrundsfakta för att göra dagens situation tydligare: Är rent allmänt väldigt smärttålig...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
21 033
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp