Tollare hund

Sv: Tollare hund

Och om man tänker efter så är alla hundar "blandraser" i sin historia. Det handlar om vem individen i sig är. Och om ni är nyfikna som ni säger, fråga istället för att nästan döma. Ni skulle också reagera :/
Nej alla raser var inte blandraser från början, var har du fått det ifrån? De var rasgrupper, jakt, vall o vakt etc...
En mentalt bra miniaussie lär vara svårare att hitta en en dito tollare.
 
Sv: Tollare hund

Nej alla raser var inte blandraser från början, var har du fått det ifrån? De var rasgrupper, jakt, vall o vakt etc...
En mentalt bra miniaussie lär vara svårare att hitta en en dito tollare.

Jag sa inte att dom var det från början, jag sa i sin historia. Men jag vill lägga till ordet "nästan" i det jag skrev. Menade inte alla :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Nu har jag gjort något jag aldrig trodde jag skulle göra nämligen börjat fundera på en hund. Frågan är bara om det är en bra ide. Jag är...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 368
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 080
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Behöver hjälp i att välja. Söker en liten hund, har en jaktlabbe idag på fem år och letar hund nr 2 som ska bli ”dottern” på 7 års hund...
Svar
15
· Visningar
1 336
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Min man har börjat prata om hur mysigt det vore med en hund till, själv är jag lite mer skeptisk. Det är lätt att bara se alla mysiga...
2
Svar
31
· Visningar
2 059
Senast: hollypolly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp