Bukefalos 28 år!

Tornerspel - inspirationstråd 2009

Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Väldigt tjocka sulor! :D

Du får sätta lite sprutt nu om du ska kunna komma till vårträningarna! :idea: Jag ska skaffa ridhuskort till anläggningen i grannbyn så att man förhoppningsvis blir ännu mer inspirerad att hålla igång trots snö och kyla.
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Oj, jag ska väl försöka komma på träningarna över huvud taget. Kan inte Götene flytta lite närmare!? :D Tycker ju tornerspelet är superkul men jag har stora svårigheter att ta mig den långa färden till träningarna då syrran coh föräldrarna har annat för sig.. dessutom är det ju tävling nästan varje helg.

Men jag hade gärna sytt mig ett schabrak nu när mitt namn äntligen blivit godkänt.
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Kirre: Jag tror fler med mig tyckte att SM var så pass bra anordnat i år att det liksom kändes bra att ni tog det nästa år igen. Då är anläggningen troligen ännu bättre, ni har erfarenheten från förra året och folk hittar

Tackar
man kommer troligtvis bygga om tonerspels arenan och Forsvik's husen ska upp i vinter och vi tittar efter annat boende då det var lite långt från MV
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Hur är det med uppstallning på sajten? Är det boxar nära banan?
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

det finns inga boxar på MV än, men dom har pratat om att bygga ett stall
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Hur var det förra året då? Hagar? För mig är huvudsaken att det är i närheten och inte flera kilometer eller mil därifrån så man måste lasta för att komma dit.
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Vi hade hagar det var ca 300 m till hagar från parkeringen och tävlingsplatsen
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Det återstår att se. Först ska laget säga om jag får åka, sen ska vi försöka få till ett lag också. Och så ska det helst inte krocka med nåt annat event. :angel: Och sen så ska jag propagera för att Götene flyttas 30 mil längre norrut så att jag bara får 15-20 mil eller sådär, och så får vi se om det går igenom och därefter måste alla landets kartor ritas om...

Det är ett himla pyssel att åka på SM! :idea:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Och sen så ska jag propagera för att Götene flyttas 30 mil längre norrut så att jag bara får 15-20 mil eller sådär, och så får vi se om det går igenom och därefter måste alla landets kartor ritas om...

NEJ NEJ Götene ska inte flyttas jag åka 30 mil varje helg :devil:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Men då får väl ni bygga ett eget Götene där nere då, för jag vill ha ert längre norrut! Ni har ju byggt ett Götene redan, så ni har väl vanan inne? :grin:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Tackar
man kommer troligtvis bygga om tonerspels arenan och Forsvik's husen ska upp i vinter och vi tittar efter annat boende då det var lite långt från MV

Jag tyckte att det var helt okej avstånd. Man kunde faktiskt gå om man ville. Men visst skadar det inte med närmre boende =)
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Det återstår att se. Först ska laget säga om jag får åka, sen ska vi försöka få till ett lag också. Och så ska det helst inte krocka med nåt annat event. :angel: Och sen så ska jag propagera för att Götene flyttas 30 mil längre norrut så att jag bara får 15-20 mil eller sådär, och så får vi se om det går igenom och därefter måste alla landets kartor ritas om...

Det är ett himla pyssel att åka på SM! :idea:

Vad har NK att säga till om? ;) Vi får ju ändå stå vid sidan av så då kan vi väl lika gärna åka på SM känns det som ;) Nä skämt åsido så har vi inget som krockar vad jag vet. Så det är klart vi ska åka.

Jag ska! Oavsett vad som än händer. Har jag ont tänker jag binda fast mig i sadeln och köra ändå, har jag trasig häst ska jag smöra till mig att få låna nån och jag bara SKA rida SM 2009 - så det så! Nu har jag missat det alldeles för många år pga omständigheter :mad:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Jag ska! Oavsett vad som än händer. Har jag ont tänker jag binda fast mig i sadeln och köra ändå, har jag trasig häst ska jag smöra till mig att få låna nån och jag bara SKA rida SM 2009 - så det så! Nu har jag missat det alldeles för många år pga omständigheter

Ja det är dax att du rider SM
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Ny rustning och vapen, vältränad häst och en ryttare på hugget, men ingen att träna med :(
Finns det inget för oss som bor i Alingsås området?


Elanor, vad sägs om att träna ihop lite då och då? :idea::angel:
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

Ny rustning och vapen, vältränad häst och en ryttare på hugget, men ingen att träna med

vad heter du som riddare ???
ni kanske kunde åka tillsammans till Götene
 
Sv: Tornerspel - inspirationstråd 2009

vad heter du som riddare ???
ni kanske kunde åka tillsammans till Götene

Inget namn än :)
Hjälp mig gärna komma på något!


Har en rejäl "svart" häst och en kolsvart rustning (håller på att svetsa det sista), har även vanlig rustning till både mig och hästen. och täcken och vapen och sånt..

Har tidigare i film varit "svarta riddaren" (föreställt en man) och det tycker jag om faktiskt. Folk blir tämligen chockade när "svarta riddaren" visar sig vara kvinna :D Det var dock ännu mer chockerande när stringen råkade sticka upp. :angel:
 

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte att vi kunde ha en inspirationstråd för friluftsliv/ vandring/ utomhusaktiviteter etc. Har du varit på något speciellt ställe...
Svar
2
· Visningar
284
Senast: Araminta
·
Fordon Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela...
Svar
4
· Visningar
261
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
Svar
17
· Visningar
553
Hästmänniskan Hej! Jag har en fundering som jag kom och tänka på nu när sommaren äntligen närmar sig. Ni som är ägare alternativt medryttare , vad...
Svar
18
· Visningar
907
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Gräs i näshålan?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp