TR II 2023

Emiro

Trådstartare
Vad innebär detta? (Den rosa ändringen)
 

Bifogade filer

  • Screenshot_20221113-142234_Samsung Notes.jpg
    Screenshot_20221113-142234_Samsung Notes.jpg
    31 KB · Visningar: 241
Senast ändrad:
Vad innebär detta? (Den rosa ändringen)
Mest troligen att nosgrimman inte får sitta fast i sidostycket. Frågan har varit uppe i grupper på Facebook och detta verkar vara det enda folk kan komma på att det kan betyda. Förhoppningsvis så kommer det bilder på vad som är okej och inte
 

Bifogade filer

  • E5CE9F43-A420-4DF7-BE6C-365419B57C1D.jpeg
    E5CE9F43-A420-4DF7-BE6C-365419B57C1D.jpeg
    57,2 KB · Visningar: 229
Mest troligen att nosgrimman inte får sitta fast i sidostycket. Frågan har varit uppe i grupper på Facebook och detta verkar vara det enda folk kan komma på att det kan betyda. Förhoppningsvis så kommer det bilder på vad som är okej och inte
Kan det med andra ord innebära att micklem inte längre är ok?
 
Vad innebär detta? (Den rosa ändringen)

Det där är ju en så urbota korkad beskrivning eftersom det inte på något sätt framgår vad som menas, men min fundering är om det är om det man tänker sig är en bettlyftande effekt; dvs sidostycke och nosgrimma får inte vara utformade så att de får tygeltag att inverka på nosen?

Man kan ju tycka att det borde komma förtydliganden direkt när frågor dyker upp kring TR, den som har skrivit det borde ju ganska omgående kunna svara på vad man tänkt sig?
 
Det där är ju en så urbota korkad beskrivning eftersom det inte på något sätt framgår vad som menas, men min fundering är om det är om det man tänker sig är en bettlyftande effekt; dvs sidostycke och nosgrimma får inte vara utformade så att de får tygeltag att inverka på nosen?

Man kan ju tycka att det borde komma förtydliganden direkt när frågor dyker upp kring TR, den som har skrivit det borde ju ganska omgående kunna svara på vad man tänkt sig?
Det är skönt att höra att det inte är bara jag som tycker formuleringen är otydlig. 😄
 
Hm. Knepigt! Jag har ju bara Micklem och Hööks-varianten och planerar att göra min första dressyrtävling ever, måste bara börja om med grundvaccineringen & co 🙈
 

Liknande trådar

Tävling Nu går det att lämna förslag till nästa TR...
Svar
15
· Visningar
1 599
Senast: Ise
·
Svar
29
· Visningar
2 015
Senast: Trott
·
Tjatter Som en person som alskar utvarderingar och planeringar forsoker jag alltid hitta lite tid i mellandagarna for att fundera over det...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 914
Senast: BernT
·
Hundavel & Ras En tråd där vi kan diskutera vad detta innebär i praktiken och hur man skulle kunna använda det: X-register ger nya möjligheter...
Svar
0
· Visningar
405
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp