Bukefalos 28 år!

Träfftråd Norrland?

Sv: Träfftråd Norrland?

Nästa helg eller första i december skulle det funka för mig (i Härnösand, övriga stället måste jag kolla upp isf hur det funkar med chaufför/tid!) men jag har inte kollat vilka dagar ridhuset är ledigt. Bestämmer vi en helg så borde det dock inte vara några problem att boka några timmar någon av helgdagarna. Det finns massor med lediga boxar i stallet nu så blir vi några stycken med häst borde det gå bra att låna/hyra box över dagen.
Går säkert bra fler helger framöver också men då lutar det mer åt efter nyår isf.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

Skule låter kul! Jag vet inte hur jag jobbar i mellandagarna än så jag vågar inte lova nåt.
 
Sv: Träfftråd Norrland?

I mellandagarna så funkar det för mig om det är på helgen, jobbar dom andra dagarna. Vet inte om jag kan ta med kuse, men känner tyvärr på mig att jag kommer fega ur pga väglaget den årstiden även om jag lyckas skaffa häst-chaufför! =/
 
Sv: Träfftråd Norrland?

*lånar knapp*

Om en total nybörjare som är väldigt nyfiken är välkommen så skulle jag gärna haka på om det blir i närheten av Sundsvall/Timrå/Härnösand.
 

Liknande trådar

Relationer Om någon vet vem jag är så vore jag tacksam om ni behöll det för er själv, då detta är lite känsligt, Jag behöver tips hur jag ska lösa...
Svar
12
· Visningar
2 462
Senast: Keb71
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 847
Senast: Gry
·
Hästmänniskan Eftersom att det ytterst lite aktiviteter på gång i våran ridklubb tänkte jag försöka dra i gång något för att kunna aktivera lite fler...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Nihm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp