Träning av knä-hästar?

Sv: Träning av knä-hästar?

Ojdå, det lät häftigt...
Har du tillgång till laser? I så fall vore det ide att lasra muskelfästena så han blir av med ömheten så snabbt som möjligt.
Massage är ju (nästan) alltid bra men är han öm så vore det bättre att bli av med smärtan först..
 
Sv: Träning av knä-hästar?

Jag såg en betydlig skillnad på honom i går kväll när jag släppte ut så jag kollar om det var tillfälligt eller om det är kvar, då ringer jag min "laser-tant" :D
 
Sv: Träning av knä-hästar?

I dag var han helt extatiskt när jag kände på/masserade tensorn med fästen, han är världens fränaste när det är nåt ställe som är extra skönt för han "viftar" på hela bakdelen och får långnos och ja... :rofl:

Det är helt säkert att han inte hade ont i dag åtminstone. Jag chansar på att det var en lätt överanstränging av muskeln eftersom det blev så mycket "full fart-träning" förrförra veckan.

Blir det sämre igen blir det ET... :bump:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 655
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 798
Senast: Fetaost
·
Träning Ja så känns det i alla fall, men hur blir man "lika bra" på hemmaplan? Jag & min häst har inte kommit så långt i utbildningen, vi gör...
Svar
7
· Visningar
857
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 212
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp