Bukefalos 28 år!

Träningsshorts

zassoo

Trådstartare
Jag behöver tips på träningsshorts som sitter bra på lite större lår och rumpa, som tål att springas i utan att åka upp till skrevet och ge massivt lårskav. Finns det såna? :D
 
Förmodligen ett redan testat märke, men jag trivs bäst med Nike. Har flera tights i olika längder, från shorts till hellånga, och på mig sitter de där de ska och är väldigt bekväma. Jag springer visserligen inte särskilt mycket, men det lilla jag har sprungit har jag inte märkt av några konstigheter med dem.
 
Jag har korta tights från she did, tikiboo och sportshopens blount and pool. Alla sitter bra på mig som är av modell större.
 
Ser bra ut i funktion men jag har lite svårt för när de ska in i röven sådär 😬 (scrunch) Eller är det några andra du har?
Jag såg att de hade väldigt lite modeller inne just nu, tror jag har dom som heter Trinity, men det fanns bara bruna. Ingen scrunch på dom jag har alltså. :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har kommit till en punkt där jag känner att jag behöver shapingtrosor att ha under klänningar. Jag fullkomligt hatar när...
Svar
2
· Visningar
319
Senast: pepp
·
Kläder & Bli fin Jag behöver tips på fritidsbyxor. Har ett par från Hööks som sitter bra men är ute efter något lite stabilare/mer rejält. Beställde ett...
Svar
6
· Visningar
788
Senast: Red_Chili
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
811
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 326
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp