Bukefalos 28 år!

Transportskydd

F

Farouk

Dom ser väl ganska så kanonbra ut? :idea:
Jacson Lyx

"Jacson Lyx, långa med breda kardborreknäppningar. Förstärkta nedtill. Rivsäkert 600 den polyester med kompakt skumgummi i mellanlägget och antipilling fleece som foder."

Pris? 488:-, 4-pack.

Vad tror ni? :)
 
Jag gillar den modellen av transportskydd bäst med breda knäppningar och rejäla helt enkelt. Annars så har Shires också sådana liknande för 595:- har sådana själv och skall köpa Mark Todd också samma modell kostar runt 900-1000 kr.
 
Varför är de så "billiga"? Om man jämför med andra som ser likadana ut?
 
Men vadfasen. :(
Bilden länkades tydligen till Jacsons HEMSIDA, inte till stället där man kan beställa hem dom från :(
Suck. Nu blir det till att leta igenom ca 20 sidor... :crazy:
 
Jag har såna! De verkar vara mycket rejäla och bra. Kraftig kardborre! Har bara använt de en gång hittills, men rekommenderar de iaf, pga mycket transportskydd till lite pengar.

//Alice
 
PM:a gäran mig med :) Skulle nog allra helst ha orginalet från mark tod.. men wtf. Fattig student har inte råd att lägga ut så mkt pengar. Eller rättare sagt om de från jacson inte är sämre än mt's så kan jag ju lika gärna köpa de där :d
 
Jag hade såna, köpte dom till min häst men han fick panik av att dom var så höga så jag sålde dom till en kompis och hon är supernöjd med dom! Dom verkar jätte bra!!!

//Rocco
 

Liknande trådar

Utrustning Vill ha åsikter på dessa saker, hur de är (kvalité, passform, storlekarna, prisvärda, utseendemässigt....). Har funderat på att köpa dom...
Svar
19
· Visningar
1 469
Senast: Russis
·
F
Utrustning Vad har ni för några? Själv har jag hittat ett par för 330:- på Glirnashopen! :idea: "Transportskydd med fleece på insidan. Sitter...
2
Svar
34
· Visningar
2 091
Senast: Dragonfruit_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp