Bukefalos 28 år!

Trickträning

Silver Girl

Trådstartare
Funderar på att börja med trickträning på min häst som omväxling och för att det är kul. Har sökt lite på nätet och här på forumet men hittar ingen bra sammafattning eller instruktion/tips för hur man börjar med detta.

Någon som kan rekommendera en hemsida eller länka till en bra tråd här? Någon som kan rekommendera en bok?
 
Sv: Trickträning

du kan ju fråga dom i tricktränings bild tråden, de flesta har provat sig fram själva med sina hästar.
 

Liknande trådar

Träning Eftersom jag ska genomgå en operation så kommer jag för det första ha lite tid då jag inte kan rida utan lämpligen får ägna mig åt...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Valle
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
745
Senast: Askur2017
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
1 103
Senast: skiesabove
·
Träning Hej! Jag ska ta över en häst som är 12 år. Hon gick som travhäst från att hon var 4-8 år sedan tog en familj över henne som tänkte ha...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Anna-KarinO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp