Bukefalos 28 år!

Tror min sambo blivit knäpp el utbytt!

Nja m tanke på senaste " upptäckten" är det minst sagt inte läge för hans anklagelser alls... Blir lite ont om möbler ett tag men vad tusan det är ett I- landsproblem jag fixar nya när det finns pengar :)
Nu vet jag inte alls var i världen du bor, men åtminstone i stockholmsområdet så dräller det av billiga och fina möbler på blocket. Jag roar mig med att då och då söka på "bortskänkes" och se vad folk vill bli av med, ofta är det jättefina soffor, till synes utmärkta matbord, drivor av bokhyllor osv.. Tror knappast att Sthlm är enda området där det är så, även om det såklart dyker upp fler annonser därifrån än ute på små orter där det inte bor lika mycket folk. Behöver du hjälp att köra hem saker och ting finns det garanterat snälla bukefalister som kan hjälpa till. Men ja, oavsett vilket så går det "alltid" att få tag på bra möbler, även om ekonomin inte är den bästa :)
 
Håller med, det finns mycket fina möbler på blocket till småpengar och bortskänkes.

Skönt att höra att det verkar vara på väg att ordna upp sig, även om det inte verkar som vägen dit var helt rak.
 
Nu vet jag inte alls var i världen du bor, men åtminstone i stockholmsområdet så dräller det av billiga och fina möbler på blocket. Jag roar mig med att då och då söka på "bortskänkes" och se vad folk vill bli av med, ofta är det jättefina soffor, till synes utmärkta matbord, drivor av bokhyllor osv.. Tror knappast att Sthlm är enda området där det är så, även om det såklart dyker upp fler annonser därifrån än ute på små orter där det inte bor lika mycket folk. Behöver du hjälp att köra hem saker och ting finns det garanterat snälla bukefalister som kan hjälpa till. Men ja, oavsett vilket så går det "alltid" att få tag på bra möbler, även om ekonomin inte är den bästa :)

Håller också med, när jag flyttade från mitt ex lyckades jag samla ihop säng, soffa, köksbord o stolar för typ 2000kr, eller om der var ännu mindre till och med!
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp