jag använder istort sett bara hipsters från newbody när jag rider. sitter där dom ska utan att skära in eller liknande. håller tvätt efter tvätt i flera år.
 
Jag tänker att vad som funkar kanske beror rätt mycket på kroppsform och modell, dvs det som funkar för en person kanske inte funkar för nästa.

Jag har iaf Lindex sömlösa trosor i flera olika modeller och jag upplever inte att de skär in någonstans.
 
95% av min troslåda består av spetshipsters från Björn Borg. Tror modellen heter Love all lace hotpant/hipster. Sitter som en smäck vilket gör att de passar bra både att rida i och är snygga till vardags (även om det mest handlar om att jag själv tittar en extra gång i spegeln innan byxorna tas på :angel:). Det enda minuset är att eftersom det är spets så blir de lite "trådiga" så de håller väl inte exakt lika länge som ett par som är helt i bomull.
Kan också hålla med ang Pierre Robert, sköna och snygga och bra hållbarhet.
Tycker båda märkena är normala i storleken, jag har M i dessa och min "normala sifferstorlek" brukar vara 38/40.
 
Det beror väl på vars och ens kropp?

Jag har platt rumpa. Ingen rumpa alls egentligen. Breda höfter och platt bak. Jag har testat oändliga mängder trosor men de enda som inte skär in är Sloggis tai-modeller
 
Jag föredrar New Bodys, både bomullsvarinterna och de i slinkigare material. Överlag tycker jag att alla deras grejer håller bra kvalitet, jag har strumpor därifrån också.
 
Jag är jättekräsen vad gäller trosor. Med en minimal häck inga större begivelser av sittfläsk, storkben men ganska bred runt höft/midja så har jag faktiskt hittat några favoritet och det är ullareds hipster. Finns både i bomull och syntet, jag föredrar de sistnämnda och de sitter där de ska. Och billiga till på köpet. Finns svarta, vita samt beige.
 
Pierre Robert sport kostar 119 ca, men brukar ofta vara rabatt på Coop. Håller för alltid, har tvättat dom massor av gånger.
 
Får nog testa Pierre Robert har varit sugen tidigare har sett att de finns på Gekås och dit åker man ju ibland :angel:
 
Jag har twilfit dolly (boxer). Snygga, sitter som en smäck på en rumpa där allt skär in, och verkar hålla för oändligt antal tvättar. Billiga är de också :up:
 
Hur är resten av Pierre Roberts underkläder?
Jag har enbart sportbhar från Pierre Robert! Typ "standardmodellen" i nåt funktionstyg och vanlig brottarrygg. Sköna och bra till både ridning och annan sportning :) Vet att det finns i ull också, och nån modell med väldigt smala axelband men nån av dom har jag inte provat.
 
Hur är resten av Pierre Roberts underkläder?

Jag köpte ett merinoullunderställ från Pierre Robert när det var rea på Coop. Det använde jag en gång bara. Det kliade så att jag höll på att bli tokig :mad:. Himla synd, för det var så fint i färgerna. Dock krängde jag det på tradera senare för en hygglig peng, stackare som köpte det :angel::o
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 234
Senast: Rosett
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 271
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 130
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 552
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vinterföräldrar 23/24
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp