jemeni

Trådstartare
Dagens I-landsproblem men ändå så viktigt!

Vad finns det för trosor som inte åker in i häcken?
Har idag hipsters från Jacson som börjar ha sett sina bättre dagar och skulle gärna vilka hitta något likvärdigt men allt jag testar att köpa åker in, specielt när man har ridbyxor.
 
Jag har köpt Pierre Robert på konsum, tycker att de har bra modeller. Finns i olika material också beroende på om man föredrar bomull eller syntet.
 
Har hittat några från Åhléns som håller sig på plats. Tror det är deras egna i ekologisk bomull. Ta 3 betala för 2 typ 69 kr paret eller något sånt.
Har några andra sorter därifrån med som ytterst sällan glider fel och som är sköna att ha på sig.
 
Pierre Robert :up: Särskilt sportboxers. Jag vägrar använda andra trosor numera.
 
Lindex! Massa bra modeller i olika tyg och färg till överkomliga priser.
 
Hur är Pierre Robert i storleken?
Jag köper mycket trosor på H&M men måste alltid gå upp 1-2 storlekar då de dels skär in i skinkorna om jag köper "rätt" storlek och sedan krymper ytterligare i tvätten.
Jag hatar synliga troskanter för då blir formen på rumpan så ful men vägrar stringtrosor.
Hur är det med Pierre Robert på den fronten?
 
Hur är Pierre Robert i storleken?
Jag köper mycket trosor på H&M men måste alltid gå upp 1-2 storlekar då de dels skär in i skinkorna om jag köper "rätt" storlek och sedan krymper ytterligare i tvätten.
Jag hatar synliga troskanter för då blir formen på rumpan så ful men vägrar stringtrosor.
Hur är det med Pierre Robert på den fronten?
Jag köper min vanliga storlek, inte märkt nå inskärningar nånstans.
 
Jag köper på HM, hipsters är det tydligen. Har samma storlek som vanligt och de sitter jättebra. Vet inte om det ser bra ut, men bekvämt är det :p
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 232
Senast: Rosett
·
Tjatter Nu till våren skulle jag vilja ta med mig min mor och hundarna på en utflykt för att titta på blommor i mängder då min mor älskar det...
2
Svar
31
· Visningar
1 270
Senast: Hazel
·
Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 128
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 552
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp