Tydliga tecken på löp?

Haft lite olika - men alla pinkmarkerar mer och mer och högre och högre ju närmare löpet dom kommer :)
Min Polly (som inte längre finns mer - Skalmans mamma) var i sitt esse under löpet. Hon var ett under av arbetslust då. Pjuh, då hon var en aktiv dam även annars :D Lite mer bitchig före löpet.

Min sista shar-pei tik var lite slampig under sitt korta höglöp och ropade med högt tjut efter hanar när hon såg några - helst av allt polarhundar :p Dagen efter löpets slut var hon såååååå dräktig oavsett parad eller inte och sov sig sedan igenom 2 månader :meh:

Haft tikar som är rätt som vanligt under löp och före, andra mer slampiga. Nuvarande tik har precis haft sitt första löp och det var sååå segt före. Skalman visade i typ 5-6 veckor före att det var på gång, innan det verkligen blev löp :crazy: Hon blödde oerhört lite - minst av alla tikar jag haft (bara pytte första dagarna), medan flertalet har varit slasktrattar med blodbad både här och där hemma.
 
Min ena kissar två gånger på promenaderna istället för en. Sen blöder hon i fem dagar och så är det klart. 🙄 Inte ett uns skendräktig.

Min andra kissar 20 ggr per promenad och juckar på allt som inte rör sig i över en månad innan hon sätter igång. Sen är det blodbad i över två veckor. Två månader senare blir hon såå gosig och såå skendräktig och adopterar alla gosedjur och den andra hunden som sina valpar.. 🙈
 

Liknande trådar

Hundhälsa Är det vanligt? Tik som fyller 10 i Januari. Tidigare löp så har hon blödigt väldigt mycket första veckan nästan, men nu är vi inne på...
Svar
7
· Visningar
1 472
Senast: Kratus
·
Hästhantering Någon här som haft en väldigt nervös och osäker häst? Blev det bättre? Varning för lång text: Köpte min dam i februari, känslig men...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
13 011
Hundhälsa Min tik började löpa i onsdags, inte så hon blödde, men svullen vulva och lite blodblandade ”flytningar” som det brukar vara innan det...
Svar
0
· Visningar
2 401
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hej, Har en liten pudelblandrastik på nio månader. Hon har de senaste månaderna varit väldigt kräsen med maten. Tog henne till...
2
Svar
24
· Visningar
2 401
Senast: Jensa75
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp