Bukefalos 28 år!

Uffe Johansson kurs

miss_lillamy

Trådstartare
Hejsan!
Är det någon som ska gå på Uffe Johansson kurserna på Runstensgård nu i vår?

Själv ska jag och horsie vara med på helgkursen som ör 2-4 maj.:d
 
Sv: Uffe Johansson kurs

Vi ska dit men 16-18/5.. Kommer att bli fantastiskt kul!! :)
 
Sv: Uffe Johansson kurs

Sitter och funtar på om jag ska anmäla mig, frågan är bara vart jag ska få pengarna ifrån (är barskrapad efter hästköpet i förrgår, ett köp jag eg. inte hade råd med men vad gör man när den "rätte" hamnar i ens väg? :angel: )

Var där förra året iaf och suget börjar bli påträngande! ;)
 
Sv: Uffe Johansson kurs

Åh :D

Men äh fasen, kom ju på att han bara är tre :( Kanske lite för tidigt att börja hoppa terräng, men jag komemr gärna förbi och hälsar på! Bor ju 15-20 minuter därifrån med bil.
 
Sv: Uffe Johansson kurs

jag ska inte dit men förmodligen ska jag träna för honom på terrängen nästa vecka.
Minns knappt när jag var på terrängbana senast :angel::crazy:
 
Sv: Uffe Johansson kurs

haha, ja gör de:D så får vi se om du tkr pållen har ändrat sig nåt sen du såg han sist;)
 
Sv: Uffe Johansson kurs

Puttar och lånar tråden för att fråga:
är det någon som ska gå på Uffekurs 6-8 juni?
 
Sv: Uffe Johansson kurs

åå älskar runstenbana (e typ som min hemma bana) men ha de så kul alla ja tänkte komma dit i helgen å kolla:D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
33
· Visningar
1 372
Senast: Snurrfian
·
Skola & Jobb Är det ide att höra av sig till skolan om man är reserv 2 på en kurs efter andra antagning? Eller får man ett meddelande på antagning.se...
Svar
8
· Visningar
572
Senast: co-SMAD4
·
Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 249
Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
458
Senast: Manji
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp